2018. január 7., vasárnap

AVON Care restoring moisture kókuszolajos krémtusfürdő



Sziasztok,
A mai bejegyzés az AVON egyik új tusfürdőjéről fog szólni. Szerintem mindannyian tudjátok, mennyire szeretem a tusfürdőket. Teljesen függő vagyok, nagyjából minden újdonságot kipróbálok, így van viszonyítási alapom is tusfürdő témában. 
A termék egy hatalmas, 400 ml-es flakonban érkezik, először meg is lepődtem, hogy ennyit kapunk 699 Ft-ért (teljes áron a tusfürdő 899 Ft-ba kerül). Valahogy az agyamban kisebb mennyiségként élt a 400 ml. 


Egy kicsit aggódtam, hogy milyen állaga lesz a tusfürdőnek, mert krémtusfürdő is, kókuszolajos is, én meg már nagyon vágytam valami kellemes, könnyed, habzó tusfürdőre. Szerencsére meglepetést okozott a termék, a várt, nehéz formula helyett egy valóban könnyed, jól habzót kaptam. 
Az illata nagyon kellemes, igazi friss kókusz, nem túl édes, a december utáni édességből kiábrándultsághoz éppen tökéletes. 
Kellemesen tisztít, azonban az alapból borzasztóan száraz bőrömet szerencsére nem szárította tovább. Nem vagyok benne biztos, hogy megszakítás nélkül fogom elhasználni ezt a nagy mennyiséget, mert hajlamos vagyok ráunni egy-egy illatra, de mindenképpen jó helye lesz nálunk, pláne, hogy szerintem férfiak is nyugodtan tusolhatnak vele. 
Én nagyon elégedett vagyok a termékkel. Ti próbáltátok már? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése