2017. augusztus 31., csütörtök

Catrice Glam&Doll Super Black Liner


Sziasztok, 
Ma a Catrice Glam&Doll tusról szeretném nektek elmondani a véleményem. 
Nagyon szeretem a filces tusokat, mert könnyű őket használni, egyszerűen lehet vele precíz vonalakat húzni, és nem hajlik össze-vissza az applikátoruk. 
Számos ilyen terméket kipróbáltam már, de emlékezetem szerint a Catricetől még nem vásároltam eddig filces tust. Hát, itt volt az ideje!


A tus használata nagyon egyszerű, jó a fogása, épp kellően hosszú a tubus, nagyon kézre áll. Nekem maga a csomagolás is tetszik, egyszerű, de tökéletes. 
A tusfilc hegye igazán izgamlasan van megoldva, nem a szokványos hegy. 


Nagyon egyszerű vele vékony vonalakat húzni, és vastagítani is lehet, azonban oda kell figyelni, ugyanis a hegy hajlamos visszaszedni a festékből, ha túl sokszor áthúzzuk, vagy ha nem várunk eleget két réteg között. 
A tartóssága tökéletes, a legnehezebb napokat is végig lehet benne csinálni, nem pereg, és nem tűnik el a szemünkről. A legnagyobb melegben sem kenődött el! Ez kicsit hihetetlen is, de így volt. Ennek ellenére micellás vízzel könnyen eltávolítható, nem fogja be a szemhéjat. 


Összességében meg vagyok elégedve ezzel a termékkel, a színe lehetne egy kicsit erőteljesebb, de más kivetnivalóm nincs. 

Ismeritek a terméket? Mi a véleményetek? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése