2017. július 3., hétfő

Pupa I'm matt lip fluid



Sziasztok,
A matt folyékony rúzs őrület engem sem került el, több márkától is kipróbáltam hasonló termékeket, és a Pupa I'm matt lip fluid is sorra került természetesen. A 073-as árnyalatot szereztem be. Amikor én rendeltem, még 2690 Ft-ba került, ez az árnyalat most 5280Ft notinon, vannak akciós árnyalatok 2730 Ft-ért. Az üzletben 3290 Ft-ba kerül, úgy tudom. A csomagolását tekintve nagyon igényesen kidolgozott terméket kapunk, piros papírdobozban, és fényes ezüst csomagolásban, ami tükröződik, és természetesen az ujjlenyomatokat is gyűjti. 


Az applikátora egy teljesen egyszerű szivacsos darab, nagyon jól használható, megfelelő mennyiségű terméket vesz fel. A felvitel után sajnos várni kell a rúzsra, ugyanis időbe telik, mire lemattul. Ez számomra nem annyira pozitív, olcsóbb termékek is gyorsabban mattulnak. 
Tartósságát tekintve azonban várakozáson felül teljesít, tökéletesen meg vagyok vele elégedve, nagyon tartós. nagyon krémes textúrájú termék, talán ennek is köszönhető, hogy ne szárítja ki annyira az ajkakat, mint ahogy más márkáknál tapasztaltam. Nem ragacsos, kellemes viselni. 


Az általa választott szín nagyon nehezen behatárolható. Egy rózsaszínes, pinkes piros árnyalat, talán a málnapiroshoz áll a legközelebb. Szerintem gyönyörű. 
Az evést, ivást kiválóan bírja, csak a belső széleken kopik minimálisan, de ha odafigyelve eszem, nem szükséges javítani sem. Tökéletes választás akkor, ha nem érek rá foglalkozni vele nap közben, mégis szeretnék valami extrát a sminkemben. 


Ti ismeritek a terméket? Próbáltátok már? 

2 megjegyzés:

  1. Nekem a 072 van meg. Olyan se veled se nélküled kapcsolatban élünk. :D Igazából a Sephora Cream Lip stain rúzsait 2500ft-ért semmi nem győzi le részemről. Bár tény, hogy a Pupa nagyon különleges árnyalatokat készít. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kéne a közelbe egy sephora, és akkor végre kipróbálhatnám a termékeiket :D

      Törlés