2017. július 24., hétfő

Loreal Colorista 1 napos hajszínező - pasztellkék


Sziasztok,
Rengeteget hallottam mostanában a Colorista hajszínezőkről, egyaránt jót, és rosszat is, így mindenképp szerettem volna kipróbálni, milyen is. Volt már különbözőre színezve a hajam, a szőkében voltak már pink, lila, és kék csíkok is, de az mind tartós színező volt, így nagyon érdekesnek találtam ezt az egy napos megoldást, a szabadságolás alatt próbáltam ki, a munkába nem szívesen próbálgatom ezeket a színeket (egyelőre).


A termék használata rendkívül egyszerű, csak rá kell fújni a hajra, várni vele egy kicsit, és kifésülni. Én a pasztellkék árnyalatot választottam, és tényleg egy valódi pasztellkék színt kapunk, ami tökéletesen megegyezik a flakonon láthatóval.
Sok helyen panaszkodtak arra, hogy nagyon fog a festék. Nekem egy kicsit meglátszott az ujjaimon, amikor közvetlenül a festés után hozzáértem, azonban ez probléma nélkül lejön vízzel. Igaz, óvatosan fújtam, de a ruhámat nem fogta be.  A későbbiekben nem fogta be sem a kezem, sem a ruhámat, pedig még meg is áztam az esőben. 


A szín valóban egy napig tartós, ahogy ígéri, a nap végére már eléggé kifakul, azonban teljesen csak hajmosás után tűnik el, akkor viszont maradéktalanul. 
Én 1940 Ft-ért jutottam hozzá, egy flakonnal kb. négyszer tudtam tincseket beszínezni a hajamból. Szerintem egy flakon nem lenne elég egy teljes hajhossz befújására, maximum rövid hajnál, azonban szerintem ez a termék nem is erre való. Én ki fogom próbálni más színekben is, jól esett egy kis extrát vinni a hajamba, anélkül, hogy ez maradandó lett volna.

Nektek mi a véleményetek a Loreal Colorista hajszínezőkről? 

2 megjegyzés:

  1. Szerintem ennyiért drága. Nekem Schwarzkopf van és már többször használtam, szinte semennyi nem fogyott belőle. Valszeg azért nem maradt a hajadban a szín, mert jó minőségű és hidratált, ha nagyon szét vannak nyílva a hajszálak tényleg nem lehet a kéket kimosni. :-) Betty

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Schwarzkopfot nem ismerem, eddig csak természetes színű színezősprayket láttam a drogériákban.
      Az én hajam is töredezik egyébként, de sok figyelmet fordítok az ápolására, lehet akkor, hogy ez a kulcsa a dolognak. :)

      Törlés