2017. május 2., kedd

Weleda ajakápoló


Sziasztok,
A notino volt olyan kedves, és nemrégiben meglepett több szépséggel, köztük volt ez a Weleda ajakápoló is. Ez előtt nem használtam még semmit a márkától, de már többször is hallottam róluk, így nagy izgalommal vártam, hogy végre kipróbálhassam a terméket. Nagyon szimpatikus nekem, hogy a tubus egy papírdobozban kerül a polcokra, bár azért ez egy 2590 Ft-os ajakápoló terméknél talán el is várható. A tubus a csőrös megoldású, nekem nincs vele semmi problémám, könnyű adagolni a terméket. 

 .
Amikor először kinyomtam az ajakápolót, kicsit megijedtem, ugyanis a berry red árnyalat igencsak bogyós gyümölcs színűnek tűnt. Ezt fel lehet persze fogni pozitívumként is, azonban én kevésbé szeretem az erős színű ajakápolókat, így nem bántam, hogy eldolgozva csak egy leheletnyi színt ad az ajkaknak, és inkább csak csillog. Van egy ilyen rossz szokásom ugyanis, hogy az ajakápolót csak akkor kenem fel utcára, ha már muszáj. Addig csak itthon használom, esténként. Ha pedig muszáj kenni, akkor szeretem jó vastagon, és többször újra is kenem, akár tükör nélkül is. Érthető tehát, hogy ilyenkor nem preferálom az erős színeket. :)


Kellemes viselni a terméket, kicsit olyan érzetre, mint egy szájfény. Tulajdonképpen kinézetre is hasonló, így egy visszafogottabb smink részeként is teljesen megállja a helyét. Könnyű felkenni, szépen terül, és viszonylag szépen is kopik. Természetesen az evést, ivást nem bírja, bár én ezt egy ajakápolótól nem is várom el. Hatékonyan hidratálja az ajkakat, bár az extrém kiszáradással ez se bír el, nekem arra még mindig csak a Carmex vált be. A Weleda egyébként natúrkozmetikai márka, az alapanyagok több, mint 78%-a ellenőrzött ökológiai gazdálkodásból származik, így akinek ez fontos, az nyugodtan választhatja ezt a márkát. 


Összességében véve nekem bevált ez az ajakápoló, jó szívvel ajánlom mindazoknak, akik egy színezett, csillogó ajakápolót keresnek, amivel akár a szájfényt, rúzst is kiválthatják a hétköznapokban. 
Nektek mi a véleményetek? Ismeritek a márkát? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése