2017. április 18., kedd

MediBlanc aktív szenes fogkrém és Luminum gyertya


Sziasztok,
 A Notino volt olyan kedves, és meglepett egy kis ajándékkal. Egy dísztasakban érkezett, ami tulajdonképpen doboznak is minősülhetne, merev kartonból készült ugyanis. A csomagban egy aktív szenes Mediblanc fogkrém, és egy szantálfás Luminum gyertya kapott helyet. Mindkét márkából próbáltam már másik termékeket, de ezekhez nem volt eddig szerencsém. 


A fogkrémre azonnal lecsaptam, régóta nézegettem már ugyanis a fekete fogkrémeket, nagyon érdekelt, hogyan is működhetnek, milyen lehet velük fogat mosni. Bár ez a termék 3590 Ft-ba kerül, a "szenes fogkrémek" között ez nem számít túlárazottnak, sőt!
Más márkáknál akár 8-9 ezret is kifizethetünk a 90 ml-es kiszerelésért. Nem mondom, kicsit szürreális volt a fekete pasztával fogat mosni, de mindenképp megszokható. nem habzik, nekem ez is furcsa volt kissé, annyira nem is tetszik ez az érzés, én szeretem, ha a fogkrémek egy közepes habzást megütnek. Nem csíp, nem mar, nem dörzsöl, egészen kellemes érzetet hagy maga után. A fogfehérítő hatása szerintem látható, azonban nyilván nem vetekszik egy klinikai fogfehérítéssel.
Sajnos a fekete színnel meggyűlt a bajom, érdemes odafigyelni, hogy a használatkor jól kimossuk utána a mosdót, és ne hagyjunk semmi foltot magunk után, még álmosan sem, mert természetesen befog mindent. Szerencsére utólag is eltávolítható, máskülönben a fürdőszobaszőnyegünk nagyon csúnya lenne. :)


A gyertyáról is ejtsünk pár szót, nagyon szép gömb alakban érkezik, a dobozon belül még lefóliázva is. A felülete csíkozott, így egyszerre nagyon elegáns, és minimalista is. Nekem abszolút szerelem. Nekem megvan a vaníliás verzió is, és mindkettőnek fantasztikus, intenzív, tiszta illata van, ami meggyújtás nélkül is betölti az egész lakást, szóval légfrissítőként használva, dekorációként is funkcionál. Meggyújtva az illat még fokozódik, és eloltás után, órákkal később visszatérve a lakásba is érződik.
Ez a legkisebb kiszerelés 15 órás égési idejű, a legnagyobb 65 órát bír. Én mindenképpen meg fogom vásárolni más illatban is, mert létezik még cseresznyés is, és egyszerűen annyira szépek, szerintem bármelyik lakásba, bármilyen stílusú dekorációba beilleszthetőek.

Ti mit gondoltok? 

1 megjegyzés:

  1. Ha veszel aktív szenet a gyógyszertárban ugyanott vagy csak jóval olcsóbban. Nekem van itthon. Max. hetente 1x javasolt ezzel fogat mosni (úgy értem a porrá zúzott tablettával), tényleg fehérebbnek láttam a fogam.

    VálaszTörlés