2016. december 22., csütörtök

Karácsonyi Gift Swap


Sziasztok,
A karácsonyi ajándékozásról készült videó is, amit meg tudtok nézni, de ha ehhez nem lenne kedvetek, íme a blogbejegyzés is:

Az ajándékozás során én Szandrát, és Dórit kaptam magam mellé. Szandrának én küldtem ajándékot, Dóri pedig nekem postázta. :) 
A posta ismét alkotott, a csomagom érkezéséről még értesítést sem kaptam, pedig már kedden itt volt, így csak pénteken, mikor mentem be egy rendelésemért, közölték, hogy ja, amúgy ez is itt van. Szóval pénteken végre kézhez kaptam ezt a gyönyörű becsomagolt dobozt.




Amikor letéptem a csomagolópapírt (kár is tagadni, hogy így történt), ez a szuper látvány fogadott. Az ajándékom egy Rami box, egy külön nekem készített meglepetés doboz. Látszik, hogy Dóri sokat foglalkozott vele, és a kiválasztásával, és tudjuk, "Egy ajándék éppen annyit ér, amennyi szeretettel kiválasztották." Úgyhogy ez a doboz hatalmas értékkel bír. :)


A tetejét leemelve csak fokozódik az érzet, hogy ez tényleg egy beauty box, selyempapírral, szalaggal átkötve. A termékek szépen, precízen belepakolva (na ez az, amire én nem vagyok képes :D ), és hihetetlen mód a két legnagyobb termék, a tusfürdő és a tea éppen méret. Nem tudom, Dóri belepróbálta-e őket először a dobozba, de mintha direkt ehhez készültek volna.


A doboz tartalma pedig a következő: egy narancsos-homoktövises tea, mi a narancs miatt szuper karácsonyi, két apró rénszarvas, amiket sajnálok bárhova is felragasztani, inkább csak nézegetem őket. Egy vörösáfonyás-mandulás Yves Rocher tusfürdő, aminek hihetetlen jó az illata, Egy Catrice szemhéjpúder, amit Szilveszterkor biztosan viselni fogok. Egy John Frieda hajpakolás, amit azóta már el is használtam, egy Essence piros szájkontúr ceruza, ami szintén előkerült már azóta párszor, egy Holika Holika fátyolmaszk. Nem tudom, Dóri honnan tudta, hogy most élem a fátyolmaszk őrületet épp, és egy nagyon kedves képeslap.


Nagyon köszönöm Dóri ezt a szuper kedves csomagot, imádom minden darabját, és a doboz már el is foglalta méltó helyét. Szandra, Te pedig remélem örültél a csomagnak, és tudod majd használni a benne lévő termékeket.

A többiek bejegyzéseit itt találjátok:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése