2016. november 27., vasárnap

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Karácsonyi kívánságlista


Sziasztok!
A maival kezdetét veszi a VKP Blogmas is, amiben csupa-csupa karácsonyi bejegyzéssel fogunk jönni, ráadásul gyakrabban,mint eddig, heti 2x. Nem ígérem, hogy minden bejegyzést láthattok majd nálam is, mert van olyan,amit ki fogok hagyni, de érdemes lesz azért nézelődni, sokat fogok megírni én is. Köszi a szervezésért nagyon Szilvinek! :)
A mai bejegyzésben a karácsonyi kívánságlistánkat kell közzétenni, és őszintén, nekem ezen nagyon sokat kellett gondolkodnom, mert nem volt ilyenem. Na de végül meghoztam,és remélem tetszeni fog Nektek. :)




1, Francia bulldog
Természetesen még mindig a francia bulldog kiskutya a legnagyobb vágyam, szerintem ő lenne számomra a tökéletes kis ajándék,olyan cuki a kis fehér mellénykéjévél, a fényes, fekete szőrével, a nagy fülecskéivel. Jobbat el sem tudok képzelni. 

2, Könyvek
Szerintem tudjátok,mennyire szeretek olvasni. van is a libri.hu-n egy jóóóó hosszú kívánságlistám a könyvekről, amiket szeretnék a magaménak tudni egyszer. Nagyon klassz érzés,mikor törölhetek róla valamit, mert az enyém lesz, és azért valljuk be, a könyv mindig jó ajándék. :)

3, Nagy átmérőjű hajsütővas (már az enyém)
Ezekkel a vastag hajsütővasakkal nagyon szép, nagy hullámokat lehet elérni, nekem sokkal jobban tetszenek, mint a kisebb átmérőjű társaik. Ez a Babyliss termék nagyon jónak tűnik. :)

4, 10 000 feliratozó youtube-on

Az hiszem ezt nem is kell magyarázni, iratkozzatok fel ;)

5, Fuji film instax mini fényképezőgép


Ez egy polaroid fényképezőgép. Sosem volt ilyenem,és biztos mókás lenne képeket készíteni vele.  Évek óta nézegetem egyébként.Nem ez a legnagyobb vágyam, a listán a többit jobban szeretném, de ennek is örülnék. :)

Nektek mi szerepel a kívánságlistátokon? 

Ha érdekel a többieké, nézzetek be hozzájuk is:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése