2016. július 19., kedd

AVON Cherish the moment


Sziasztok,
Ma az AVON Cherish the moment parfümről írnék Nektek. Új termék az AVON kínálatában, 50 ml-es kiszerelésben kapható, és most akciós is. 3099 Ft-ért lehet beszerezni. A csomagolása nagyon szép, különleges kupak megoldással, kis lapos üvegben. Nekem nagyon tetszik. Maga a folyadék rózsaszínű. Én nagyon szeretem a színes parfümöket, és szerencsére foltot sem hagy a ruhán.


Az illatjegyei között megtalálható a feketeribizli, orchidea, és a pacsuli, ezáltal egy tényleg nagyon virágos, gyümölcsös illatot kapunk.Az én bőrömön elsőre a pacsulit lehet érezni, majd lassan kibontakozik a fekete ribizli, és az orchidea is. Szerintem tökéletes nyári parfüm, igazi friss illat. 
Ismerem a sima Cherish parfümöt is, és az valahogy számomra nem annyira kellemes, mint ez az illat, érdemes vele tenni egy próbát.
A tartósságát közepesnek mondanám, egy munkanap végéig azonban nem tart ki rajtam.

Ti ismeritek az illatot? Mi a véleményetek róla? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése