2016. június 3., péntek

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - 10 dolog, amit a művészet adott nekem


Sziasztok,
A mostani VKP poszt is nagyon klassz témával kecsegtet, én most listába szedtem, mi mindent tanultam a művészettől, úgy gondoltam inkább csak gondolatébresztésnek szánom a mai posztot, és nem bontom ki az adott pontokat. :)



1, Sírni egy olyan zene alatt, ami emlékeztet valamire/valakire.

2, Állni egy kép előtt és minden kis mozzanatát magamba vésni.

3, Egy új szakmát is: múzeumi gyűjteménykezelő vagyok az óvodapedagógus mellett.

4, Sok bosszúságot, amiért én nem tudok festeni. :)

5, Vigaszt.

6, Örömöt.

7, Együtt ordítani a fájdalomtól egy zenére.

8, Megnyugvást találni egy-egy versben.

9, Minden napra olvasnivalót, hobbit, elfoglaltságot.

10, Rengeteg olyan embert, alkotót, művészt, akire felnézhetek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése