2016. április 20., szerda

Póló a Kreativatortól


Sziasztok,
Még márciusban adódott egy lehetőség, hogy készíthettem egy pólót a Kreativatornál. Ezen az oldalon választhatsz a saját mintáikból is, vagy tölthetsz fel te is képet, azt is rányomják a pólókra, pulcsikra, ajándéktárgyakra.
Sokat gondolkodtam, hogy milyen mintát is szeretnék, végül persze az első ötleteim egyikénél maradtam, jöhetett Harry Potter világa.


Az Adler Dream típusú pólót választottam, nagyon nagy méretskálában kaphatóak, XS-XXL méretben, úgyhogy szerintem mindenki találhat magára valót, és rengeteg színben is. Feltöltöttem a képet, amit szerettem volna, húzkodtam egy kicsit, hogy hol nézne ki jobban, és már el is küldhettem a rendelést. A legtöbb időt maga a képkeresés vitte el, amikor megvolt, onnantól max. 5 percbe telt az egész rendelés.


A póló két nap múlva már nálam is volt, nagyon jó minőségben. Puha anyag, nem szöszölődik, nem nyúlik és nem megy össze a mosásban sem. Tényleg nagyon jó. A mintától kicsit féltem, hogy mennyire lesz tartós,mert ez a matricának tűnő nyomás, remélem tudjátok, mire gondolok. Ennek ellenére nagyon sokszor mostam már a pólót, és semmi baja az ég világon, úgyhogy nagyon örülök, tartós, nem töredezett, repedezett ki. Mindenesetre azért ajánlom Nektek is, hogy kifordítva mossátok,  és óvatosan vasaljátok. 


Összességében nagyon tudom ajánlani a Kreativatort, a többi pólóról nem tudok nyilatkozni, de ez a fajta szuper minőség, ezen kívül ajándéktárgyakat is készítenek, ráadásul nagyon hamar megérkezik a termék. Már tudom is, hogy mit fogok rendelni tőlük legközelebb, ajándékba.

Ti szeretitek a nyomott mintás pólókat? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése