2016. április 17., vasárnap

Estrea gránátalmás tusfürdő


Sziasztok,
alig vártam már, hogy írjak Nektek erről a tusfürdőről. Hallottam már róla különböző véleményeket, legtöbb helyen jót, de persze volt, akinek nem tetszett. Lássuk, én mire jutottam vele kapcsolatban!


Előrebocsátanám, hogy - amint azt az Estrea márkánál megszokhattuk- igen olcsó termékről van szó. 423 Ft-ba kerül a tusfürdő, 300 ml terméket kapunk ezért az árért.
Nekem nagyon tetszik a csomagolás, egyszerű, mégis szép, jól záródik, de nem túl nehéz kinyitni.
A termék állaga zselés. Talán még nem is találkoztam ennyire zselé állagú tusfürdővel, mindenesetre kellemes élmény volt vele a tusolás. 
A színe épp olyan, amit a képen is láthattok, és az illata is szuper. Bizonyára emlékeztek a málna alakú kis keménycukorkákra gyerekkorotokból. Tökéletes mása ez az illat, ami azonban bőrön nem túl tartós.
Jól tisztít, a bőrt nem szárítja szerencsére, a mostanában igen érzékeny bőrömnek sem lett semmi baja tőle. 
Teljesen jól hozza azt, amit egy tusfürdőtől elvárok, és ráadásul szuper illat, és gazdaságos ár is társul ehhez.

Ti ismeritek az Estrea tusfürdőket? Szerettétek ezt a fajta cukorkát? 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése