2016. április 8., péntek

AVON Senses - Pure Oasis tusfürdő


Sziasztok, 
ma az AVON egyik újdonságáról a Pure Oasis tusfürdőről fogok írni Nektek. 
Két méretben kapható, mint már megszokhattuk a Senses tusiktól, 250 és 500 ml kiszerelésben. Most akciósan 399, és 649 Ft-ért lehet beszerezeni őket, és már az elején lelövöm a poént: érdemes is.


A megszokott csomagolásban érkezik a tusfürdő, szép címkével ellátva, kellemes zöldes-sárgás színben. Zselés állag, nagyon jól oszlik el, és kellemes használni, amit persze a csomagolás is megkönnyít: nem ömlik a flakonból a termék.
A zöld tea sokkal inkább érződik, mint a menta, de természetesen az is felfedezhető benne, ezen kívül én még egy kis citrusosságot is érzek az illatban, nagyon jó, nagyon kellemes, amióta megkaptam, csak ezt használom, és már meg is rendeltem az utánpótlást, szerintem nyáron nálam kötelező lesz a használata. 
Szerencsére nem szárítja a bőrt, így mindenképpen csak ajánlani tudom.
A terméket beszerezhetitek a tanácsadónőknél, vagy az avon.hu-n is. 

Ismeritek a Senses tusfürdőket? Mi a véleményetek róluk? 

2 megjegyzés:

  1. Egy ilyen tusfürdőt próbáltam évekkel ezelőtt, annak valami isteni barackos illata volt, szerettem. :)

    VálaszTörlés