2016. március 27., vasárnap

Húsvéti Gift Swap


Sziasztok,

Ismét eljött a húsvét, amihez a tavaszi gift swap-et szoktuk igazítani, köszönöm szépen minden résztvevőnek a problémamentes lebonyolítást, remélem mindenki olyan ajándékot kapott, aminek örülni tud. :)
Az én ajándékozóm Viki volt, Az Inspirál-lak bloggere, én pedig Annának küldtem meglepetést, a Style & Beauty by Anna írójának.

Már lelövöm előre a poént, szuper ajándékokat kaptam, mindennek nagyon örülök. :)
Egy nagyon kedves levéllel érkezett a csomag, ami cuki virágos levélpapíron kapott helyet.




Kaptam pár erborian mintát, amiről őszintén szólva semmi előzetes ismeretem nem volt, nem ismerem a márkát egyáltalán. De így legalább lesz alkalmam kipróbálni őket. :)


Volt a csomagban egy Himalaya herbals epres ajakápoló is. Nem próbáltam még a márkától ajakápolót, az eper viszont az egyik kedvenc gyümölcsöm, szóval kíváncsian várom, mit tud ez a termék. 

Kaptam egy gyönyörű türkiz Catrice szemhéjpúdert is. Őszintén szólva nem igazán szoktam ilyen színeket használni a szemhéjamra, jó ideje csak naturális árnyalatokat használok, de tusvonalat húzni szuper lehet, meg persze videókhoz is. Ideje kilépni a komfortzónámból!


Kaptam egy makadámiás-vaníliás Aldo Vandini kézkrémet is, ami már csak a csomagolása miatt is telitalálat volt nálam, egyszerűen odavagyok az ilyen tubusokért. 


Néhány édesség is került a csomagba, a Gárdoyi teaház teáit nagyon szeretem, az erdei gyümölcsöset meg aztán különösen. A marcipán pedig az egyik kedvenc édességem, így a Szamos bonbonok is nagyon jól eltalált ajándékok voltak. Köszönöm szépen Viki a személre szabott csomagocskát, nagyon örülök neki, szuperül összeválogattad. :)
A többiek bejegyzését is megnézhetitek természetesen, engem is furdal már a kíváncsiság, hogy mit kaptak: 

12 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper 🐰csomagot kaptál!
    Én még várom azt a fránya postást...

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikus ajándékokat kaptál. Egytől egyig mind nagyon tetszik és a tea is biztos nagyon finom. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon szuperül válogatta össze Viki :)

      Törlés
  3. Szuper dolgokat kaptál. :) Nagyon klassz volt ez az ajándékozás, alig várom a következőt! :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem a Gárdonyi teák a kedvenceim. (:

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok! Nekem nincs blogom, de szeretném nektek megmutatni hogy milyen jópofa, cuki, hasznos ajándékokat kaptam Rékától, a rekablogol.blogspot.hu blog szerzőjétől. Nagyon köszönök mindent, teljes telitalálat lett a csomag. A kedvenceim a csomagban a muffin, a kislányomnak szánt meglepi és a kèpeslap a jókívánságokkal. Köszönök szépen mindent Réka. Kép: instagram #húsvétigiftswap2016 Barbi

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok! Nekem nincs blogom de instagrammon kitettem egy képet az én ajándékaimról amit Rékától kaptam. Barbi #húsvétigiftswap2016

    VálaszTörlés
  7. Szuper csomagot kaptál! :) Nekem nagyon tetszett ez az ajándékozás, máskor is szívesen részt veszek majd benne :)

    VálaszTörlés