2016. február 7., vasárnap

Tetesept tusfürdők tesztje


Sziasztok,
a viszonyom a Tetesept tusfürdőkkel elég viccesen indult, egészen egy e-mailben kapott sajtóanyagig fogalmam sem volt róla, hogy léteznek. Nekem a tetesept mindig is egyet jelentett a fürdősókkal, amiből kedvencem is van (az Izom&izület verhetetlen, komolyan). Így hát nagyon megörültem, amikor lehetőségem adódott próbát tenni velük.


Két tusfürdőt próbálhattam ki, a Megfázás Elleni, és a Stresszoldó tusfürdőt.  Mindkét termék 250 ml-es kiszerelésű, fehér flakonban érkezett, a szokásos kivitelű tetesept cimkével. Kicsit sajnálom, hogy nem láthatjuk, mennyi van még a termékből.
599 Ft-ért szerezhetőek be, INNEN, és mivel úgy tűnik az Izom&Izület is kapható tusfürdő kivitelben, én mindenképpen be fogok nevezni rá. 


A megfázás elleni tusfürdőnek teljesen olyan az illata, mint a fürdősónak, amivel volt már dolgom régebben. Eukaliptuszolajat és kámfort tartalmaz, amiből leginkább az eukaliptusz érvényesül. Türkiz színű, zselés állagú anyagról beszélünk egyébként, ami szuperül tisztítja a légutakat, szóval a legjobb lefekvés előtt alkalmazni, legalábbis én ilyenkor kedvelem a leginkább. Kicsit hűsíti a bőrt, de nem érzem azt, amit másoktól hallottam már más hasonló termékekre, hogy fáznék tőle. Szerintem ez nem is gond egy megfázás elleni készítménynél, de ha ezt a hatást várjátok, nem ezt a terméket keresitek.


A másik tusfürdő stresszoldó hatású, orbáncfűolajjal, és golgotavirág kivonattal. Számomra kicsit virágos-mézes illatúnak tűnik  a termék. Sárgás színű, állagra kicsit talán krémesebb, mint az előző.
Stresszoldó hatásáról nem tudok beszámolni, kicsit szkeptikus is vagyok a témával kapcsolatban, nem gondolom, hogy egy tusfürdő megoldaná ezeket a problémákat. A termék mindenesetre mindennapi használat mellett ígéri ezt a hatást. Én más termékekkel felváltva használtam csak, így nem tudok erről beszámolni.

Ti mit gondoltok? Tudja egy tusfürdő oldani a stresszt? 

2 megjegyzés:

  1. Úgy érzem, hogy ezekből is be fogok vásárolni...:D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon guszta mindkettő! Most be avgyok tárazva Balea tusikból, de a stresszoldót ki fogom próbálni, amint azok elfogytak! :)

    VálaszTörlés