2016. február 15., hétfő

Tetesept habfürdő - Vendégposzt


Sziasztok,
a mai bejegyzést nem én írtam Nektek. Kamilla, a Behind my makeup bloggerének tollából olvashatjátok a mai tesztet. Köszi Kami! 

Ha esetleg ismertek, és olvassátok a blogom, tudhatjátok, hogy hatalmas fürdősó fanatikus vagyok. Az egyik kedvenc márkám a Tetesept, ezért rettentően örültem, amikor kád hiányában Rami átruházta rám a márka egyik habfürdőjének tesztelési lehetőségét. Sosem használtam tőlük még ilyesfajta terméket – sőt, hogy őszinte legyek, egyfajta kifejezett habfürdőm sem volt még, mindig tusfürdőt öntöttem a vízbe -, ezért még izgalmasabbnak ígérkezett a dolog.


Maga a termék egy átlátszó flakonban érkezik, ami önmagában semmi extrát nem nyújt, de nem tudok szó nélkül elmenni a matricák kivitelezése mellett, annyira esztétikusak az összes termékükön. A hátulján minden fontos infó megtalálható a használati útmutatótól kezdve az összetevőkig, innen tudtam meg például, hogy paraffin, szilikon és ásványi olaj mentes.
Amikor megláttam, hogy hibiszkusz illatú, gőzöm sem volt, mire számítsak, mert még sosem szagoltam hibiszkuszt. Kellemesen csalódtam azonban, mert habár nem szeretem a túl virágos illatokat, ez mégis tetszik, olyan kellemesen megnyugtató, és az egész lakásban érezni lehetett. Az útmutató szerint egy kupaknyit érdemes egy kád vízhez adni, na, én a kísérletező kedvemmel először rögtön beleöntöttem vagy hárommal, és olyan habot képezett, hogy majdnem a plafonig ért. Szóval igen, tényleg elég az egy kupak :D Nagyon kellemes, krémes habja lesz, nem az a fajta, amelyik száll mindenfelé – ha értitek, mire gondolok – és pluszpont, hogy egyáltalán nem szárít. A vizet enyhén lilára színezi, de nem fogja be a kádat. Kipróbáltam tusfürdőként, úgy is bevált egyébként.
400 ml-s kiszerelésben kapható a Takemeshop webáruházban 1399 forintért, valamint a Müllerekben biztosan tudom, hogy szintén megtalálható.



Mint általában az összes Tetesept terméket, ezt is tudom ajánlani a hozzám hasonló kádfürdőket kedvelőknek, és azoknak is, akik még csak most ismerkednek a márkával. Valószínű, hogy ezek után ránézek majd a többi habfürdőjükre, mert van még pár illat, amit fürdősó formában is nagyon szeretek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése