2016. február 3., szerda

AVON Care kakaóvajas kézkrém


Sziasztok,
ma az AVON új kakaóvajas kéz-, köröm-, és körömágybőr ápoló kréméről szeretnék írni Nektek, ami E vitamint is tartalmaz. Tesztelésre kaptam a terméket, és szuper jól jött, a hideg ugyanis nem kímélte a kezeim az utóbbi időben. 


100 ml-es kiszerelésben érkezik, ami szerintem teljesen táskabarát, és simán elhasználható mennyiség. A csomagolása is klassz, nekem külsőre is tetszik, és használhatóság szempontjából is.
Jól is záródik, nem kell félni, hogy rémben fog úszni a táskám. Alapjáraton sem egy drága termék, 549 Ft-ba kerül, de most még akciós is, így csak 349 Ft-ba kerül. 
Az illata számomra csak egy kicsit kakaóvajas, inkább sima krém illata van, az a tipikus, tudjátok.


Az állaga nem túl folyós, kicsit "keményebb" krém, ennek  ellenére könnyen beszívódik, és puhává varázsolja a kezeket. A körmöm örül azonban sajnos még mindig beszakadozik, ezt nem tudja orvosolni. Bár ezzel eddig is csak az olajok bántak el. 


Ti milyen kézkrémet használtok? 

1 megjegyzés:

  1. Nekem is volt ilyen szerettem, főleg az illatát. Télen Balea Handkonzentratot használok kézkrémnek meg a sarkamra is. Tavasszal majd jöhetnek a könnyebb krémek, nekem ez is kevés, ha igazán hideg van.

    VálaszTörlés