2016. január 24., vasárnap

Ziaja tusfürdők


Sziasztok,
a mai bejegyzésben két Ziaja tusfürdőről számolok be Nektek. A narancsvajasat tesztelésre kaptam, a kólásat pedig ezen felbuzdulva iparfümériáról rendeltem.


A tusfürdő 500 ml-es kiszerelésben kaphatóak, a flakon a már megszokott Ziaja csomagolás. A kólás átlátszó, a narancsvajas pedig narancssárga, de átlátszó műanyagból van. Szerencsére viszonylag könnyen nyílnak, de ennek ellenére rendesen záródnak.
Átlagosan mindenhol 890 Ft-ért beszerezhetőek, és elég sok helyen kaphatóak. Rossmann, dm, iparfüméria, TESCO (bár ez utóbbiban 999 Ft-ért).
Szerintem egyébként 500 ml-ért ez az ár egészen jó.

A kólás verzió illata még Ádámot is rabul ejtette, teljesen olyan, mint a kólának. (Szerintem a mozis, mekis, szóval a szirupból készült kóla illata van, Ádám szerint kólás gumicukor illatú.)
A narancsvajas pedig igazán narancsos, édes, de mégis kicsit fanyar illat. Imádom. Nem tartós a bőrön egyébként, bár ez engem nem zavar. 

Szerencsére nem szárítanak, azonban nem is hidratálnak, teljesen átlagosak ilyen téren. 
Az állaguk nem a kedvencem, az én ízlésemnek egy kicsit túl folyósak, vigyázni kell velük, mert könnyen megborulnak.

Összességében szerintem nagyon jók ezek a tusfürdők, már most szemezek a többi illattal.

Szerintetek melyiket érdemes kipróbálni? 

6 megjegyzés:

  1. Én a narancsvajas testradírt és a kókuszos tusit próbáltam a márkától, szerettem őket nagyon - főleg a radírt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a radír tényleg szuper, én is elhasználtam már belőle egyet :D

      Törlés
  2. Mielőtt áttértem volna a naturszappanokra a narancsos Ziaja volt a kedvencem, imádom az illatát. A legjobban ez közelíti meg az igazi narancs illatát. Szép design és szerintem nagyon megéri ez a kiszerelés.

    VálaszTörlés
  3. A Kókuszos is nagyon fini! *-* de a naracs vonal verhetetlen. :)

    VálaszTörlés