2016. január 19., kedd

ADEN mini körömlakk szett


Sziasztok,
ma az ADEN mini szettjéről lesz szó. Most a Tokyo szettet próbálhattam ki, de még évekkel ezelőtt hozzám került a Venice, szintén ilyen készletben.
Ezek a szettek 5 db 6 ml-es lakkot tartalmaznak, ami -ha azt vesszük-, nem is olyan mini. A Tokyo tartalmaz három fedőlakkot, és két színt. Mindezt egy csinos kis dobozban.


Mindegyik lakkra igaz, hogy három réteg kell belőlük, akkor szép a fedésük. Az ecsettel könnyű dolgozni, és szépen terülnek is a lakkok, a csillámokat is könnyű egyenletesen eloszlatni a körmökön, és még leszedni is viszonylag könnyű őket, nem kellett az alufóliás trükkhöz folyamodnom.


A lakkok viszonylag gyorsan száradnak, a lila csillámos a leggyorsabban. A fekete lakk magas fénnyel rendelkezik, a bordó pedig inkább szaténos. Szerintem nagyon szép mindkettő. A piros csillámos lakkban helyet kaptak ezüst csillámok is, a kék pedig egy áttetsző, kékes alapot kapott, és  holografikus csillogást. Igazán különleges. A lila csillámos lakk a legkülönlegesebb mind közül, színvilágban hasonló az AVON Glitterati lakkjához, azonban ezt sokkal könnyebb egyenletesen felvinni, és nagyon apró csillámok vannak benne, fele akkorák, mint a másik két fedőlakkban.


Sajnos nem túl tartósa, fedőlakkal bírták három napig, anélkül már második napra megkopott a lakk széle. 


Az ára nagyon kedvező 1260 Ft-ba kerül a szett, azonban most éppen akciós, 990 Ft-ért szerezhetitek be. Ráadásul 12 változatban kaphatóak ezek a szettek, a pasztelltől a neonig, így biztosan mindenki talál magának valót. 

Mi a véleményetek az ADEN lakkokról? 

4 megjegyzés:

  1. Hát semmi, mert a közelben nincs, de topperem van elég egy életre, fekete meg piros is. A 6 ml pont jó, épp elfogy :) Fedőlakk nélkül nem is érdemes lakkozni, szóval a 3 nap egész jó ám!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerintem is ez a 6 ml a tökéletes kiszerelés, ezt még nem lehetetlen elhasználni :)
      Én szerintem szerencsés vagyok, mert fedőlakkal a legtöbb termék kihúzza rajtam 5-7 napig is :D

      Törlés
  2. hát, nekem a fekete lett a favorit :D

    VálaszTörlés