2015. december 6., vasárnap

Mikulás Gift Swap - Mit kaptam?


Sziasztok,
a mai bejegyzésben azt szeretném megmutatni Nektek, mit kaptam a gift swap-en.
Engem Kriszta ajándékozott meg, én pedig Andit, nézzetek be mindkettejükhöz, ha érdekel titeket, Ők mit kaptak.
A kicsomagolást videóra vettem, itt megnézhetitek, hogy meglepődtem az ajándékokon:


Nagyon klassz csomagot állított nekem össze Kriszta, amiért nem bírok elég hálás lenni. Kaptam egy ablakmatricát, ami szupercuki, egy kis zokniban ül a Mikulás, cukorpálca, magyal, tényleg minden van rajta, ami kell.
Kinder Mikulást is kaptam, amire persze azonnal lecsapott a revizor, hogy megmentsen a laktóztól. Persze nem hagytam magam, és közösen nyammogtuk el a csokit. :)
Teákat, szaloncukrot is kaptam, a teák még tartják magukat, annyira bírom a kis csomagolásukat, hogy nem volt még szívem meginni őket. Paula's Choice mintát is küldött Kriszta, már egy ideje nagyon kacsintgatok a termékek felé, szóval nagyon örültem a lehetőségnek, és tettem is egy próbát. Azóta Andi is megajándékozott egy adaggal az AHA, és BHA termékekből is, így a tesztelgetés folyhat tovább, remélem szereti majd a bőröm.
Oriflame meleg hajpakolást is kaptam, sosem próbáltam még ehhez hasonló terméket, de a vasárnap most a feltöltődés jegyében fog telni, és ez is kipróbálásra kerül majd.
Egy adag kókuszolajat is kaptam, holnap ezt is ki fogom próbálni testápolóként, a Balea fürdősüti pedig a zoknis fiókban landolt, szuperül illatosít, és bár nem rendeltetésszerűen használom, legalább a zoknijaim karácsony illatúak tőle. :)
A Yankee Candle tart már ismerős illat, volt már belőle egy nekem, az el is fogyott, így nagyon örültem az utánpótlásnak. Biztosan el fogom használni.
Összességében szuper csomagot kaptam Krisztától, mindennek nagyon-nagyon örülök, és köszönöm szépen, hogy ennyire szuper ajándékot állított össze nekem, azt meg aztán pláne, hogy még a csomagolásra is ekkora gondot fordított.
Tényleg nagyon köszönöm Kriszta!

A többiek bejegyzéseit itt tudjátok megnézni:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése