2015. október 1., csütörtök

Vlog 8. - Szeged, Blogger találkozó, Dínó kiállítás, Ecsetmosás, stb.


Sziasztok,
a mai bejegyzésben megnézhetitek az elmúlt héten készített vlogot, illetve pár képet is mutatok Nektek, amiket Ritáéknál lőttem. Előre szólok, sok lesz:)


 Az apró pici részletek teszik Ritáék lakását annyira széppé, tényleg szuper otthonos, szóval nem is csoda, hogy azonnal otthon éreztük magunkat. Bocsi Rita! :)
 Természetesen a cserebere most sem maradhatott el, ismét egy csomó cuccot sikerült hazahoznom, Ezeket megmutatom majd a következő haul-ban. Valahogy körömlakk, és rúzs mindig jön velem haza. Nem is értem...

 Kami karamellás krémest evett.
 Ettünk finom sütiket is, én Sachert választottam, nagyon szeretem. Emese is ezt evett, és megállapítottuk, hogy sokkal finomabb volt, mint amit a múltkor ettünk. 
Ilyen hatalmas rendetlenséget tudunk okozni egy rendes asztalon fél pillanat alatt. :)

Nyugodtan mondjátok, hogy nem irigylitek ezt a polcot, úgysem hiszem el! :)

Köszi a meghívást Rita, szuper volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése