2015. október 19., hétfő

Elfogytak! | 2015. október


Sziasztok,
a mai bejegyzésben azokat a termékeket szeretném megmutatni, amiket mostanában elhasználtam. Természetesen nem egy havi termésről van szó, júliusban volt utoljára ilyen bejegyzés. :)
Videó is készült, azt is itt tekinthetitek meg, amennyiben pedig a képek és az írott poszt érdekel, most az is készült. 


 Popsitörlő kendőt általában a tescoban szoktunk venni, ezt használom smink letörlésére néha, a swatchok letörlésére, frissítőkendőként, de még takarításra is. Mind a két fajtával meg vagyok elégedve, a kék zacsisat jobban szeretem kicsit, mert -bár az üresen tárolás során letört róla- műanyag ablakocskával záródik, ami szerintem praktikusabb ilyen kiszáradásra hajlamos termékek esetében. 
 Tusfürdők közül megint elhasználtam két Baleásat. Tényleg verhetetlenek, 250Ft-ba kerülnek, nagyon jó az állaguk, számtalan illatban kaphatóak. A maracujás még nyári limitált kiadásos volt, a málna-citromfű pedig isteni málna illata miatt landolt nálam. Az ISANA tusfürdővel sajnos kevésbé vagyok elégedett, bár hasonlóan kedvező az ára, sajnos annyira folyós, hogy szerintem a felét elpocsékoltam. Az illata -bár ez is maracujás- kevésbé volt kellemes. 
 Sajnos elfogyott az Essence körömlakkszárító csepp is, nagyon szerettem használni, írtam róla tesztet is, mindenképpen újra fogom vásárolni, sokkal nagyobb kedvvel lakkozom a körmeim, mióta kipróbáltam.
A La Roche Posay Hydreane Legere hidratálója is elfogyott, a másik ekkora méretű mintából még ici-pici van, de azt gondolom, ez a termék megéri az árát, remélem találok majd belőle a patikában.

A végére maradtak a hajápolási termékek, amikből elég sok fogyott mostanában. Kicsit ráfüggtem erre a témára, de szerencsére érezhető az eredménye, már rég volt ennyire szép a hajam.
A Sunkiss Jelly egy nyereményjáték során került hozzám, de sajnos, amire én szántam, arra nem vált be, nem elég hozzá, hogy a hajtöveimet kiszőkítse, így nem fogom újravenni. A Pantene termékekkel nagyon meg vagyok elégedve, a sampon is szuper, a balzsam meg egy álom, bár nem indult felhőtlenül a kapcsolatunk, de pár használat után a hajam olyan puha lett, mint a gyerekeké. A SYOSS balzsam is nagyon jó volt, puhává, és fényessé tette a hajam, a kifésülést is könnyítette, de a Pantene egy fokkal jobb, így azt fogom újra megvásárolni. 
A swiss-o-par hajkúrától nem vártam csodát, egy alkalmas kis kényeztetés a hajnak, amit ígért, azt teljesítette, kényeztető estékre jól jön néha egy-egy ilyen. A Gliss Kur sampon minta nagyon nem vált be, a hajam sprőd, nehezen kezelhető lett tőle, és az illata is furcsa volt. A Nivea is hasonló tüneteket produkált, nem lettünk jó barátok.
Az AVON hajvégápolója viszont annál inkább segített a hajam állapotán, szárazon és vizesen is használtam, bár most egy másik szérumot próbálgatok, de ha nem fog beválni, mindenképpen visszatérek ehhez. 

Ezeket a termékeket használtam tehát el az utóbbi 3 hónapban, végre megszabadulhatok az üres flakonoktól, ez mindig olyan jó érzés. 

Ismeritek valamelyik említett terméket? Hasonló tapasztalataitok vannak, vagy teljesen eltérőek? Mit használtatok el utoljára?

9 megjegyzés:

  1. A Balea tusik tényleg zseniálisak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akárhányszor a dm-ben járok, megnézem, van-e új illat :)

      Törlés
  2. A popsitörlő nálam is mindig ilyen, mindenre jók! :D
    Pantene termékben még nem csalódtam én se! :)

    VálaszTörlés
  3. Én csak a balea tusfürdőket "ismerem" személyesen a kupacból...
    Viszont a vevőim/rendelőim nagyon szeretik azt az avon hajvégápolót...és örülök, hogy Neked is bevált. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg szuper az a hajvégápoló, érdemes kipróbálni. :)

      Törlés
  4. Szia Rami!

    Láttam pár videódat, onnan jöttem ide.
    A nyári felvételeken - ahol világos rózsaszín rúzst viselsz - annyira ismerősnek tűntél, aztán rájöttem, hogy miért. Totál úgy néztél ott ki - szerintem - mint Drew Barrymore!

    Az Isana tusfürdők mentségeképpen...

    Az Isana tusfürdőknek van pár előnye és hátránya is.

    Az első előny - megint csak szerintem - az az, hogy nagyon erős illatúak, tehát a Baleásoknál is erősebb és emiatt kicsit tartósabbak is (ez lehet valakinél előny, másnál hátrány).
    A harmadik előny: nem tudom te mennyi idős vagy, de én már harmincas, és azt vettem észre, hogy az Isana tusfürdőknek nagyon old school retrós illatuk van. 80-as éveki tus-, és habfürdő illat.
    A Balea általában "trendi", az Isana pedig old school és retrós illatú. Szóval talán én emiatt is kedvelem.

    Hátrány: a lila színű, meg úgy általában az összes zselés állagú Isana tusfürdő túl folyékony és darabos. Rólam is darabokban potyogott a tusfürdő a kádban. Ha keveset teszek a kezembe és azonnal kenem magamra, még akkor is lecsúszik rólam.

    A krémes tusfürdők sokkal de sokkal jobbak az Isana-ból. Ha elfogadsz egy tippet, a narancsvirág-joghurtos, illetve a gyümölcs-joghurtos a két talán legjobb illat az Isana-ból és azok krémesek.
    Esetleg próbáld ki. Főleg az epres-joghurtosat, mert a narancsvirágos inkább nyári illat.

    A swiss-o-par-ral az a gondom, hogy túl drága. Tényleg csak néha-néha éri meg, hogy beruházzon rá valaki mert ár-érték arányban nem olcsó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,
      de jó, hogy ide találtál, örülök :)
      Drew Barrymore? Hát köszönöm szépen :) :)
      Igen, én is ezt látom a tusfürdőnél, hogy lecsúszik, folyik, stb. De akkor teszek majd még egy próbát a krémesekkel, hátha. :) Köszi a tippet.
      25 vagyok egyébként.
      :)

      Törlés
    2. Igen, Drew! Legalábbis én rá gondoltam, amikor megláttalak a világos rózsaszín rúzsban.
      Na igen, az Isana elég retrós, bár nekik is van pár fiatalosabb tusfürdőjük. De még a fiatalosabb is retrós valamennyire.
      Megvettem az Isana Sommer-t ami szintén nyári illat és olyan mint a régi menzás felvizetett mangós üdítő (amit csak néha adtak nekünk gyerekeknek).
      Rostos, darabos, híg, nagyon édes. Ez nem esett le rólam, csak retrós volt a számomra.
      Megvettem viszont az Isana Young-ot is, de már a nevéből látszik, hogy gyerekeknek vagy fiatal nőknek szánták az Isana-nál, mivel egy magenta csőrű papagáj van rajta és világos rózsaszín a tusfürdő. Még nem került nálam sorra.
      Vettem az új limitált Wunderschön kollekcióból is tusfürdőt, de nem volt alkalmam kipróbálni és nincs is már meg.

      Én már 35 vagyok.

      Ja igen, kevés ember ismeri, de a Rossmann-nak van egy saját spa / wellness vonala is, aminek az a neve, hogy Wellness & Beauty. Drágább mint az isana vonal.
      Itt van most egy újra felbukkant limitált tusfürdő és hozzá a testvaj, ami nekem nagyon tetszik és ha szereted a "lányos" testvajakat, akkor neked is tetszhet.
      Áfonyás - argán olajos. Nekem nagyon tetszik.
      A testvaj olyan könnyű és egyszerűen oszlatható, mint a makadámdiós az alverdétől, de ennek világos rózsaszín a színe és tutti-frutti jellegű illata.
      Várom a fürdést/krémezést annyira jó.
      Több illat is van. Hátha ehhez kedvet kapsz. A csomagolás is csinos.

      Törlés