2015. október 18., vasárnap

AVON rúzs teszt - Tender


Sziasztok,
A mai bejegyzésben az AVON színmegújító rúzsáról hoztam egy tesztet, ami újdonság a márkától (legalábbis ez az árnyalat, és még kettő). A Tender árnyalatot választottam, amikor felajánlották a tesztelést.
Nagyon kíváncsi voltam, mit tud ez a rúzs. A termék leírásában azt ígéri, hogy 
'...alapszíneket ötvöznek metálos fénnyel. A természetes barnás, a vöröses, valamint a bronzos árnyalatok mindegyike az önmegújító pigmentek segítségével tartós színt kölcsönöznek ajkainknak, miközben értékes olajokkal ápolják azt."
A rúzs felvíve valóban kicsit fényes. Szerencsére sikerült az ajkaim színére nagyon hasonlító árnyalatot választanom, ez a szín szerintem tökéletes. Kicsit barackosabb, mint a szám, de tényleg nagyon jól illik  bőrtónusomhoz.
Valóban nem szárítja az ajkakat, bár a hidratálást azért megkérdőjelezném.
És akkor itt jön a problémásabb része a dolognak. Bár azt ígéri, hogy az "önmegújító pigmentek" miatt tartós ez a rúzs, rajtam sajnos nem tart sokáig. Evés-ivás nélkül is maximum két óra, amit kibír rajtam. A színének köszönhetően nem annyira feltűnő a kopása, de akkor is figyelni kell rá, persze. Természetesen ettől függetlenül lehet, hogy rajtatok tartós, rajtam sajnos nem.
Az ára 1699 Ft akció nélkül. 
 Az ajkaim természetes állapotukban.
A rúzs használata után. 

Nektek van színmegújító  AVON rúzsotok? Mik a tapasztalataitok? Mennyire tartósak?

4 megjegyzés:

  1. Nincs...illetve mintáim vanmak, de úgy vettem észre minél sötétebb a szín, annál gyorsabban kopik...szóval szerintem nem is lesz...vagyis teljes kiszerelésű, bár most teljesen beleszerettem az egyikbe...:/

    Egyébként nagyon jól mutat rajtad ez az árnyalat!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :)
      Ó, hát ezt szomorúan hallom. :(

      Törlés
  2. Elsőre azt hittem korrektor az első képen látható színe miatt. Hozzád azonban színben így felkenve látva nagyon is passzol. Sajnos hozzám nem illene..
    Kár, hogy nem tartós, de ez lehet a világos árnyalata miatt is van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg kicsit olyan elsőre. :D
      Viszont felkenve van egy barackosabb árnyalata szerencsére.
      Nehéz egyébként olyan nude rúzst találni, ami illik a bőrtónusodhoz. Szerintem sokkal nehezebb, mint a tökéletes piros rúzst. :)

      Törlés