2015. július 15., szerda

Body&Soul orchideás arcmaszk


Sziasztok,
A mai bejegyzésben egy tasakos arcmaszkról lesz szó, amit a Müllerben lehet kapni, nagyjából 300 Ft-os áron. A tasak két alkalomra elég terméket tartalmaz amit vastagon kell az arcra kenni (én a nyakra és dekoltázsra is szoktam, úgyis rengeteget tesznek ezekbe a tasakokba). Negyed óra után lehet lemosni.

Szuper illatú a termék, és nekem a csomagolása is nagyon tetszik, klassz ez a fekete-lila, jól néz ki.
A krémet könnyű eloszlatni, Nagy része beszívódik, a felesleget pedig le kell mosni langyos vízzel. 
Őszintén szólva kicsit többet vártam a terméktől. Fogjuk rá hogy hidratált, és a "wellness-élményt" mindenképp hozta ahogy itthon ücsörögtem benne, de semmi extra, pedig nagyon vártam valami jót.


Mivel tulajdonképpen a hatása (legalábbis számomra) nulla így nem tudom ajánlani, a tasakos maszkok ismét bizonyították, hogy nem érnek sokat. De nem adom fel a beléjük vetett hitemet. :D
Szerintem ne vegyétek meg ezt a maszkot, igyekszem találni olyat, amire megéri pénzt költeni. 

Tudtok ajánlani olyan tasakos maszkot, amit érdemes megvenni?

4 megjegyzés:

  1. Pedig úgy szeretem az orchideát! Azt hittem valami jó tapasztalatod lesz...:( Sajnos a tasakos arcmaszkokkal hadilábon állok, de a freeman avokádós agyagos maszkja nagyon szuper. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is reménykedtem, hogy ez végre beválik. :(

      Törlés
  2. Legutóbb pont ezt nézegettem a Müllerben, de így örülök hogy nem vettem meg, pedig a csomagolása nagyon megragadó. Sajnos a Balea Paradise Island maszkja is ugyanennyit tud, jó illat és egy kis hidratálás. Viszont a Garniernek van egy felmelegedő kék maszkja ilyen tasakos, problémás miteszeres bőrre, szerintem az használ valamit bár jóval több is az ára. Már csak azért megéri, mert a kislányom nagyon tud örülni mikor anyának hupikék a feje :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon becsapós ez a csomagolás, meg fogom nézni magamnak azt a garnier maszkot. :) Köszi :)

      Törlés