2015. április 15., szerda

BOMB Cosmetics – Kék Lagúna fürdősüti


Sziasztok,
Már az instagram-on is, és videóbanis mutattam, hogy milyen szép dolgokat kaptam a BOMB-tól tesztelésre. Az első, amiről írnék Nektek, az a Kék Lagúna fürdősüti.

Azt már bizonyára tudjátok, hogy a fürdősütiket nagyon szeretem, lassan oldódnak fel a vízben, folyamatosan pezsegve, és szuperül hidratálják a bőrt. De ezzel vajon mennyire voltam elégedett?


Természetesen becsomagolva érkezett, BOMB feliratos tasakban. Már elsőre tudtam, hogy őt fogom először felhasználni. Gyönyörű fehér, és ramikék színű, aranyos virágokkal, és a kék csillámok még szebbé teszik.
Ezek a fürdősütik egy fürdésre elegendőek, illetve én lábfürdőbe is szoktam őket használni, olyankor bőven elég beletenni a harmadát, vagy maximum a felét.

Az illata nagyon friss, ezt a majoranna és rozmaring olajnak köszönheti. Kakaó-, és sheavajat tartalmaz, enne köszönhetően szuperül hidratál, nem kell utána testápolót használni, anélkül is pihe-puha lesz a bőr.
Élénkítő hatása van, és ez ennél a terméknél tényleg nem csak reklámszöveg, szuperül élénkít.

Az ára ennek is, mint a többi fürdősütinek 890 Ft.
Otthoni wellnessezéshez szerintem nagyon jól beválik, tényleg ellazít, és élénkít.
Én csak ajánlani tudom, akár magatoknak veszitek, akár egy csomagot állítotok össze tesónak, anyának, barátnőnek.
Nálam ez a termék 5/5 pontos.

Ti próbáltátok már? Hogy tetszett? Mi a véleményetek a BOMB-ról? És a fürdősütikről?

6 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszett. :) Bár a csillámokat elhagytam volna. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem azzal itt nem volt bajom. Van olyan termékük, ami tele van is csillag alakú "csillámokkal". Na az idegesítő, mert minden csupa csillag lesz tőle :D

      Törlés
  2. A nagy akció során betáraztan mindenféle finomságból.
    Nagyon szeretek bármilyen fürdő terméket:) ez is izgatja a fantáziám:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon szeretem őket. :D
      Remélem írsz majd róluk :D

      Törlés
  3. De kis cuki :) Biztos nagyon klassz lehet!

    VálaszTörlés