2015. március 28., szombat

Instagram TAG


Sziasztok,
  Szandránál bukkantam erre a TAG-re, és azonnal tudtam, hogy ki kell töltenem :) Az Instagram a kedvenc alkalmazásom, és ezzel szerintem nem vagyok egyedül.
Na de lássuk is a kérdéseket :)



1, Mi az instagram felhasználóneved?
stilusesegyeb
Milyen meglepő :D

2, Mikor csatlakoztál? 
2013. 01. 01.

3, Melyik volt az első képed, amit feltöltöttél?
Igen... ez valóban egy Mikulás sapkás, madaras zokni. :D

4, Milyen gyakran posztolsz képeket?
Változó. Volt, hogy hetekig nem posztoltam semmit, mert meguntam. Mostanában rákaptam újra, és napi több képet is közzéteszek :)

5, Melyik a legrosszabb fényképed, amit feltöltöttél?
A madárkás zoknis után? :D
Van még egy pár, nem is nagyon kell keresni...
Mondjuk ez.

6, Melyik kép rendelkezik a legtöbb like-kal? 
Ez a selfie. :)

7, Milyen típusú felhasználókat követsz?
Ismerőseimet, magyar és külföldi bloggereket és vloggereket, de pl. sokszor visszakövetek olyan embereket is, akiknek tetszenek a képei. :)

8,  Privát, vagy publikus?
Persze, hogy publikus. És nem is értem azokat, akik priváttá teszik. :D

9, Melyikek a kedvenc képeid, amiket posztoltál?
Abból van egy pár, szóval a teljesség igénye nélkül itt van négy db:




10, Mi a legutóbbi frissítésed?

11, Milyen típusú képeket posztolsz?
Igazából bármit, ami épp eszembe jut, kajafotók, amit éppen olvasok, pillanatképek, blogos tartalmak, személyesebb dolgok, tényleg mindent. 


Ha van kedvetek, kövessetek be, és írjátok meg ide kommentbe a felhasználóneveteket, hadd nézzek körül nálatok :)
Ha pedig szeretnétek, nyugodtan töltsétek ki Ti is a TAG-et, érdekes lenne olvasni a válaszaitokat :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése