2015. március 23., hétfő

Heti köröm


Sziasztok,
a mai bejegyzésben a Moyra két lakkját teszteltem le Nektek.
Manikűröben nem én vagyok az, akihez gyönyörködni kell járni, én csak kilakkozom a körmeimet, többre nem is lennék képes :D


 A Moyra Peach Collection lakkok közül a 653-as Halehaven árnyalat, a Holographics-ból pedig a 253-as látható a körmeimen. Szerencsére a körömágybőröm már egészen helyrejött, bevált a shea vajas, és kókuszolajos kenegetés :)

 Láthatjátok, hogy a barackos-lazacos árnyalat egy magas fényű lakk, szerencsére ebből a gyönyörű fényből a viselés során sem igen veszített. A holografikus társa viszont félmattra száradt, már ha van ilyen kifejezés, és a viselés során, napról-napra egyre jobban kifényesedett.
Fedésükben sem azonosak, a holografikusból négy réteget vittem fel, hogy elérjem a kívánt hatást, a másikból viszont már a két réteg szuperül fedett. Igazából már az első rétegnél lehetett látni, hogy ezzel nem lesz probléma. Fedőlakk nélkül 4-5 napot bír.
Az ecset a Moyrától megszokott ecset, semmi extra. Mindkét lakk szépen terül, ezzel sem lehet problémánk.


Könnyen, gyorsan száradnak
Árát tekintve nekem nem a legolcsóbb helyen sikerült beszereznem, így  500, és  570Ft-ba kerültek, de azt gondolom, ennyit is megérnek. 
Megmondom őszintén elsőre a holo lakkból is csak 2 réteget vittem fel- este, és másnap szörnyülködve nézegettem, borzasztóan szürkés, matt szín volt. Felvittem rá még két réteget és így már a kívánt hatású lett.
Szerintem klasszak, ha szeretnétek egy kis tavaszt a körmeitekre, én ajánlom őket megvételre. 

Ti próbáltátok már? Mi a véleményetek?

1 megjegyzés:

  1. A holos megvan, de fedőlakkal nem kell négy réteg. Nekem úgyis hamarabb lekopik, mint bemattul :) Nekem a fémes van meg a barackos kollekcióból, nem rossz, de még csak nyomdáztam vele.

    VálaszTörlés