2014. december 14., vasárnap

Christmas Collage 3. - Karácsonyi ajándék kísérők


Sziasztok,
a mai bejegyzésben kétféle ajándékkísérőt fogok Nektek bemutatni. Az egyiket tavaly használtam, a másikat idén :)

A tavalyinál az volt a lényeg, hogy utána fel lehessen akasztani a karácsonyfára. Filcanyagból készültek, hímzett névvel, akasztóval, vatta-töltettel. Fontos, hogy olyan anyagot használjunk, amink a széle nem foszlik. Ilyen a filc.

Az idén kicsit továbbgondoltam a dolgot, szerettem volna, ha ehetőek lesznek ezek a kísérők, ezért szív alakú mézeskalácsokat sütöttem, amiket aztán cukormázzal feliratoztam. Celofánba csomagolva ragasztottam fel a kész csomagokra :)




A készítésről videó is készült :)


Remélem tetszik Nektek ez a két ötlet, és elkészítitek valamelyiket. A többiek munkáját itt nézhetitek meg:

3 megjegyzés:

  1. Ez a mézeskalácsos nagyon tetszik!! Ha kifúrod, hozzáköthető az ajándékhoz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Igen, az a legegyszerűbb. csak mi szállítjuk az ajándékokat, és tönkremenne :(

      Törlés
  2. Nagyon szépek! :)
    Tetszik, hogy mindkettőt utána is lehet "használni". :D

    VálaszTörlés