2014. október 8., szerda

Szegedi Blogger-Youtuber Találkozó


Sziasztok,
bizonyára láttátok, hogy október 4-én megrendeztük az első szegedi találkozót. Nagyon vártam az eseményt, és nagyon izgultam, hogy milyen lesz majd élőben is beszélgetni a Lányokkal :)
Eredetileg vlogot akartam készíteni az eseményről, de annyira jól éreztem magam, hogy elfelejtettem használni a kamerát, és csak 1-2 videót sikerült készítenem, szóval most inkább képes bejegyzésben számolnék be az eseményről.
Ha érdekel, kattints tovább :)



Én már pénteken elkezdtem készülődni a szombati eseményre, mert szerettem volna meglepni a Lányokat egy kis keksszel. Remélem, hogy örültek neki, és nem volt ehetetlen :D

 Szóval Emivel, és Anikóval találkoztunk a buszpályaudvaron, és onnan mentünk a megbeszélt helyre, a Corso Face-R-be... az egyik sarokban volt a foglalt asztalunk, ami jó volt annyiból, hogy senki sem zavart minket, viszont sajnos a felszolgálók látókörén is kívül estünk, így elég ritkán néztek ránk, hogy kérünk-e valamit, és sajnos a zene is túl hangos volt, de megoldottuk, és amikor már hiába szóltunk, hogy ez túl hangos, inkább átmentünk egy másik helyre.
A találkozón részt vett még Rita, Asuke, Marcsi, és Berni.
Nagyon klassz, amikor az ember olyanokkal találkozik, akik nem néznek rá hülyén, ha előkapja a fényképezőt egy kávézóban, vagy lehet velük beszélgetni körömlakkokról, rúzsokról, alapozókról is. Természetesen nem csak a szépségápolás került szóba, voltak személyes témák is, és nagyon szuperül el tudtunk azokról is beszélgetni. Mintha ezer éve ismernénk egymást. Tudtunk poénkodni egymással, meg minden.
Magunkkal vittük egyébként a nem használt cuccainkat is, és elcsereberéltük egymással őket :) Kipakoltunk egy rakás cuccot az asztalra, és mindenki válogathatott, hogy mit szeretne kipróbálni.

Én 3 körömlakkot egy rúzst, egy folyékony rúzst, és egy szemveruzát hoztam haza. 


Szóval, amikor elviselhetetlenné vált a zene, akkor szépen átballagtunk a "Tündérkonyha" nevezetű helyre, hogy megvacsizzunk. A két kiszolgáló csaj nagyon érdekesen vette fel a rendelést, szóval itt is végig nevettünk, annyira vicces volt a helyzet. Még szerencse, hogy Anikó intézte a dolgokat, nélküle lehet még mindig nem ettünk volna :)
Ezután elsétáltunk a közeli parkba, ahol nagy odafigyeléssel kiválasztottunk egy lányt, aki készíthetett rólunk pár sztárfotót :D Majd mindenki szétszéledt, ment hazafelé.
Én nagyon nagyon jól éreztem magam, a Lányok nagyon kedvesek, szépek, és úgy örülök, hogy megismerhettem Őket. Remélem minél hamarabb találkozunk újra, mert ezt meg kell ismételnünk.
Foto By Asuke

Foto by Rita (fényképezője:D )

4 megjegyzés:

  1. Azért ez a két kép nem lett olyan rossz rólunk. :) Várom a következő alkalmat. Nagyon jól éreztem magam. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon nagyon szuper volt! :)

    VálaszTörlés
  3. De jó lehetett, biztos remek volt a hangulat :)

    VálaszTörlés
  4. Jaj, de jó volt olvasni ezt a beszámolót! Én is szívesen ott lettem volna, de a mostani időszakban reménytelen volt egy nagyobb utazás nálam. Azért remélem, egyszer Veletek is találkozhatok majd :-)

    VálaszTörlés