2014. október 6., hétfő

Őszi dekoráció ágakból


Sziasztok,
Ezt a dekorációt már régóta meg akartam csinálni, de ha hiszitek, ha nem, erre felénk nem lehet ilyen elszáradt ágakat találni :D
Szóval vasárnap voltunk ebédelni Ádám szüleinél, és ott végre szedhettem magamnak pár ágacskát :)
A dekorációhoz volt itthon egy nagy üveg váza, még a gyerkőcöktől kaptam az óvodában, tettem bele parafadugókat, gesztenyét, és ezzel szépen kitáasztottam az ágakat, hogy stabilan álljanak :)
Eredetileg le akartam fújni arany festékkel őket, de aztán meggondoltam magam :) Annyira szépek így, természetesen. Inkább majd karácsonyra fújom le. És akkor kicseréljük rajta a díszítést is!
Már magában is szépen mutatott egyébként, de mindenképp akartam rá varrni pár almát, és körtét. Ezeket rizzsel töltöttem meg. Teljesen bele vagyok mostanában habarodva a sűrű cikkcakköltésekkel varrt díszekbe, és a hangsúlyos varrásokba. Imádom. :)


Remélem Nektek is tetszik ez a dekoráció :)

2 megjegyzés: