2014. október 13., hétfő

Happy Skin Noir szempillaspirál ricinusolajjal


Sziasztok,
ma egy szempillaspirált szeretnék Nektek bemutatni, amit tesztelésre kaptam a Happy Skintől.
 Első körben bemásolnám Nektek, hogy mit ígér ez a szempillaspirál:
"A gyönyörűen dús, fekete szempilla minden nőt ellenállhatatlanná tesz. A mindennapi igéző tekintethez használd a természetes alapanyagokból készült Noir szempillaspirált, hogy ne csak szép, de egészséges is legyen a pillád. A ricinusolaj nem csak erősebb, de hosszabb és vastagabb hatást kölcsönöz, így a csábító pillantás biztosan nem marad el!

A Noir szempillaspirálban lévő ricinusolaj táplálja a szempillát, ezáltal erősebb, hosszabb, vastagabb hatást kölcsönözhet neki. Az aloe vera pedig gyulladáscsökkentő, nyugtató hatású, így enyhíti a szemirritációt. E két hathatós összetevővel biztosan neked is a kedvenced lesz!"


A csomagolása szerintem szép, bár eléggé gyűjti az ujjlenyomatokat.
A keféje a normál, hagyományos szempillaspirál kefe. Én ezt a fajtát annyira nem szeretem, alapvetően nagy keféjű spirálokat szoktam használni. Az illatát csak akkor érzem, ha szaglászom, egyébként nem túl erős, bár nem is túl kellemes, hagyományos szempillafesték szag. Könnyű felvinni, a kefe nem vesz fel túl sok festéket, még a végén sem. Ez számomra nagyon pozitív,
És akkor lássuk a hatását.
Ilyenek a szempilláim spirálozás előtt. Viszonylag hosszúak, de mivel a végük szőkés, nem tűnnek annak. Rájuk fér a dúsítás is, ezért használok általában dúsító szempillaspirálokat.

Egy réteg szempillaspirál után a szempilláim.
Szépen szétválasztja a pillákat, nem ragadnak össze, egész jól boldogul a szőke végekkel, bár nem túl merész a hatás.
Két réteg szempillaspirál után a pillák hosszabbak, még mindig szépen szét vannak választva, nem ragadnak össze. 

Én a dúsító hatást hiányolom egy kicsit a termékből,  mert ezeket a reményeimet nem váltotta be.Ezzel szemben szépen hosszabbít. És akkor most jön a ráadás. Én általában ezt a spirált egy alap rétegnek használom, nekem kell á az a plusz, amit a nagy keféjú, dúsító spirálok adnak. De mióta ezt a terméket használom, sokkal szebbek a szempilláim, nem olyan kis csutkák :)
Használtam előtte egy kis ideig ricinusolajat is, de ezzel azért könnyebb boldogulni, nem kell rajtahagyni éjszakára, könnyebb felvinni, és láthatóan hatásos. Sajnos nem készült előtte kép a szempilláimról, mert nem gondoltam,hogy így fog hatni, de nagyjából 2 hónapja használom, és észrevehetően hosszabbak lettek a szempilláim :)
Akkor ajánlom Nektek ezt a spirált, ha nem a dúsítás a fő célotok, vagy ha nem okoz gondot számotokra két szempillaspirál egyidejű használata.
A terméket itt vásárolhatjátok meg, 1990 Ft-ért.

Hogy tetszik Nektek ez a szempillaspirál? Ismertétek már ezelőtt? Kipróbálnátok? Növesztitek ricinusolajjal a pilláitokat?

1 megjegyzés:

  1. Ez a kefe...jó, hogy megmutattad, véletlenül sem szeretnék ilyennel szenvedni. Nekem bármilyen spirál jó, mert alapból göndör és sötét a szempillám, de nem mindegy, hogy kétszer áthúzom, vagy szenvedek vele. Ja meg a másik, ha lemászik a szemem alá a festék, attól idegbajt kapok.

    VálaszTörlés