2014. szeptember 15., hétfő

Gift SWAP


Sziasztok!
Aki járt már a blogomon az bizonyára tud róla, hogy elindítottam ezt a kis kezdeményezést, hogy valamilyen meglepetés csomagot küldjünk egymásnak, mi bloggerek, mert ajándékot adni is és kapni is jó. Le is ment az első kör, de aki most ebből kimaradt, az ne búslakodjon, mert biztosan lesz még ilyesmi, sőt hamarosan jön Ilussnál a blogkarácsony is :)
Na de nem is húzom tovább az időtöket, én Mimitől kaptam ajándékot, és már mutatom is,hogy mit.
Mimi egy nyakláncot küldött nekem, ami négy különböző színű lemezből áll. jó nagy, statement darab, úgyhogy mindenképpen egyszerűbb ruhákkal fogom viselni, már kitaláltam vele egy szettet, amit szeretnék majd Nektek is megmutatni. Ahogy a blogján is látszik, Mimi is nagyon szereti ezeket a statement nyakláncokat, úgyhogy tőle is el lehet lesni a viselésükhöz pár trükköt :)
Köszönöm szépen Miminek az ajándékot, nagyon izgalmas dolog volt várni a postást, és remélem, hogy Ritának is tetszettek a dolgok, amiket küldtem. :)
Én Ritának küldtem meglepetést, nézzetek be hozzá is, ha érdekel Titeket, hogy miket kapott tőlem, illetve a többi ajándékozós bejegyzést is megtaláljátok itt:

10 megjegyzés:

  1. Váó, ez aztán különleges darab. :)

    VálaszTörlés
  2. szuper ajándék, eddig ez tetszik a legjobban, persze örülök a sajátomnak is, de ez azért tényleg gyönyörű darab :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon extra ajándékot kaptál. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép ez a nyaklánc, igazán illik hozzád :)

    VálaszTörlés
  5. Hű, ez aztán a merész nyaklánc! :)

    VálaszTörlés
  6. Rami, kicsit hozzá kell szoknod a modern stílushoz is, mert ez a nyaklánc gyönyörű. :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon különleges ez a nyaklánc, biztos csini leszel benne! ;)

    VálaszTörlés