2014. szeptember 30., kedd

ADEN lip & cheek tint - TESZT


Sziasztok,
ma erről az ADEN liptintről szeretnék Nektek írni egy kicsit. Még akkor kaptam a terméket, mikor bejutottam az ADEN Lány verseny 2. fordulójába, és azóta is használom töretlenül. Szerintem sokszor elmondtam már, hogy nagyon szeretem az ilyesmi lip tinteket, mert szépen megszáradnak, és onnantól semmi macera nincs velük. Nem kenődnek el, nem kenődnek a fogainkra, sokáig kitartanak, és nem kell félóránként csekkolni, hogy minden rendben van-e. Hát ezért szeretem én a liptinteket.

Tudom, hogy sokan közületek hülyeségnek tartják, ha a csomagolásról írunk egy teszt bejegyzésben, de nekem enélkül nem teszt a teszt, szóval le kell írnom, hogy szeretem a csomagolását. Olyan a kialakítása, minta egy töltényhüvely lenne, nekem legalábbis ez jut róla eszembe :)
Az átlátszó rész egy kissé csalós, mert ilyen tömény mennyiségben egészen pirosnak tűnik a termék, mikor megkaptam meg is örültem, hogy vééééégre egy szép piros liptint, de nem, nem az.

Ahogy a feliraton is láthatjátok, ez a "raspberry" azaz málna árnyalat. Egy nagyon szép erős pink színű szájfény, amit én személ szerint imádok viselni, van pár ilyen árnyalatú rúzsom is, de kétségkívül szívesebben nyúlok ehhez a verzióhoz. 
A felvitele egyébként nagyon könnyű, ez egy folyékony állagú termék. Elsőre azt gondoltam kicsit gélesebb lesz, de szerencsére nem :) Én úgy szoktam felvinni, hogy először egy vékony réteget, majd ha az megszáradt, akkor egy második, szintén vékony réteget. Az applikátoros megoldás jó, de a szélekhez nekem muszáj ecsetet használnom, anélkül nem tudok elég precízen dolgozni. 
A termékhez sajnos muszáj ajakápolót használni, amit végülis nap közben is rákenhetünk a kifestett ajkakra, mert borzasztóan szárítja az ajkakat. Eddig én meg nem találkoztam olyan lip tinttel egyébként, ami ne szárította volna a szájat, de ez tényleg katasztrofálisan kiszárította. Mindegy, ezt a negatívumot elnézem neki, mert a színe tényleg csodás, és kényelmes a használata. 
 Nagyon tartós termékről beszélünk egyébként, nálam 5-6 órát is kibír, evés után azonban pótolni szoktam, mert kopik. A széleknél viszont mindig megmarad :) Evés nélkül viszont szépen, egyenletesen kopik.
Az ára is kedvező, 813 Ft-ba kerül az adenshop.hu-n, és 3 árnyalatban kapható.
Amiatt, hogy szárít, nálam ez most csak 3,5 pontot ér az 5ből, mert muszáj ajakápolóznom előtte is, és nap közben is pótolnom kell.

Ti ismeritek ezt a terméket? Szeretitek? 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép színe van. :) Arcon mennyire vált be?
    Nekem egy Essence van, néha használom, de jobb szeretem a rúzsokat és a szájfényeket. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem használom arcra, főleg azért, mert nehéz szépen eloszlatni :)

      Törlés