2014. május 27., kedd

Mi kell egy kezdő otthon kialakításához IV. - A nappali


Sziasztok, a múltkori részben is klasszul segítettetek kiegészíteni a listát, hát még az az előttiben. A mai részben is nagyon számítok rátok, mert egy olyan területre tévedünk, ami szerintem nagyon-nagyon sok tárggyal jár, méghozzá a nappalit vesszük majd szemügyre.
Ha van olyan, amit kihagytam, mindenképpen jelezzétek:)
Egyébként ugye készülünk a költözésre, szedegetjük össze a cókmókot, és képzeljétek, kaptunk anyukámtól pár konyhai cuccot az utóbbi 2 hétben. Serpenyőt, kávéskészletet, konyharuhákat :) Szóval alakulunk, de most már tényleg beszéljünk a nappaliról:)
-ami már megvan, vagy van ideiglenes, azt dőlt betűkkel láthatjátok-

Bútorok:
- kanapé (annak ellenére, hogy millió indokot tudok ellene, én világosat szeretnék -fehéret, krémszínűt)
- fotel(ek)
- dohányzóasztal
- kis lerakóasztal/komód ( mint pl. az első kép bal oldalán)
- ha van tévétek, tévéállvány, vagy szekrény

Textilek:
- függöny
- sötétítő, vagy egyéb dekorfüggöny
- szőnyeg
- díszpárnák
- pokróc

Elektronikai dolgok:
- lámpa, olvasólámpa
- tévé, dvd, nosztalgiázóknak videó:P
- hifi

Egyéb (természetesen az egész egyéb "mappa" opcionális, de a legtöbb dolog szerintem minden otthonban megtalálható):
- gyertyák
- vázák virággal
- könyvek, magazinok
- ha nagyon szerencsés vagy, még kandallód is van, de akkor -csak hogy tudd- nagyon irigyellek :)
- mindenféle dísztárgyak
- fotók, képek a falon és -a szerencsések esetében-  a kandallópárkányon :D
Na, mit felejtettem ki?:D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése