2014. május 2., péntek

Mi kell egy kezdő otthon kialakításához? I. - A hálószoba


Sziasztok,
ha minden igaz, a nyár végén összeköltözünk a barátommal. Nem tudjuk még, hogy hova, albérletet sem kerestünk még, de már elkezdtük összeírni helyiségenként, hogy mire is lesz szükségünk.
Arra gondoltam, ezeket a listákat megosztom Veletek, hátha köztetek is van, aki most szeretne belefogni az önálló életbe, és segítség lenne Neki, plusz Ti is segíthetnétek nekem, hátha van valami olyan, ami nincs benne az én listámban, szerintetek azonban nagyon fontos.
Nyilván nem úgy fogunk összeköltözni, hogy mindenünk meglesz a listáról, sok mindent út közben fogunk beszerezni, de hát nem vagyunk milliomosok sajnos.
Na de lássunk is hozzá, és ha van kiegészíteni valótok, mindenképp írjatok kommentet.
Nagy segítség lenne :)
Azért a hálószobával kezdem, mert szerintem ide kell a legkevesebb dolog:)
-ami már megvan, vagy van ideiglenes, azt dőlt betűkkel láthatjátok-

Bútorok:
-ágy
-éjjeliszekrény
-szekrény a ruháknak
-ha valakinek fontos, akkor TV, szerintem nekünk ez csak a nappaliban lesz.
Nálunk az íróasztal a dolgozószobában lesz, esetleg a nappaliban, ha csak 1+fél szobás lakást találunk. A barátom sokat dolgozik otthon, gépről, illetve sokat játszik, én meg korán lefekvős vagyok :)

Egyéb:
- szőnyeg
-lámpa (éjjeli szekrényre, mert gondolom a fali az már meglesz)
-ágynemű és hozzá huzat (párna,paplan,kispárna,lepedő)
-képek a falra
Szerintetek mi elengedhetetlen egy hálószobába?

1 megjegyzés:

  1. Minden, amit leírtál, elegendő. :) Nekünk egy ágy, két éjjeli szekrény és egy szemetes kuka van a hálóban. Ennyi. :) Szekrény nincs, mert beépített gardrób van a hálóban és minden szobában.

    VálaszTörlés