2014. április 5., szombat

BOMB Cosmetics csomagom érkezett:)


Sziasztok,
ebben a videóba látatjátok, milyen BOMB Cosmetics csomagom érkezett tesztelésre, azonban arra gondoltam,  kedveznék azoknak is, akik szeretnek képeket nézegetni, vagy olvasni a dolgokról, így a videó mellett most képeket, leírásokat is mutatok Nektek:)
A képekért, leírásokért kattints tovább!



Ezeket a dolgokat kaptam a csomagban:)
A lime csavar szappan kinézetre nekem nagyon hasonlít a már használt Hipnózis szappanra. Eyébként olyan kivisnek tűnik, pedig abszolút citromos:) Az ára 1190Ft.
Az ananászos testvajban csillámok is vannak, de egyáltalán nem zavaró mennyiségben. Az illata szuper ananásszörpös, és szerintem nagyon sokáig elég lesz ez a tégely. Az ára egyébként 2990Ft.


Ez az almás ajakápoló is érkezett  a csomagban, nagyon finom illata van, kicsit talán kevésbé erős mint a többi terméké, ami szerintem előny, ha azt nézzük, hogy ezt az ajkainkon viseljük. 1390Ft

Az eleven bogyó fürdősütinek szuper illata van, ésa szivecske díszítésen kívül pici lila "szórócukor" is van rajta:) 890Ft
Kaptam két kis Little Hotties illóolajat is, ezeket úgy kell használni, mint a Yankee Candle tartokat:)

Melyikről legyen teszt elsőként?:)

1 megjegyzés: