2014. március 8., szombat

Látogatás a SweetLand Shopban - VLOG és beszámoló


Sziasztok!
Először is boldog nőnapot!
Ma megnyitott Kecskeméten a Sweetland shop, aminek nagyon-nagyon örültem, mert szerintem országos szinten aránytalanul kevés helyen lehet kapni a BOMB Cosmetics és a YankeeCandle termékeit. (Postaköltségre meg mindig sajnálom a pénzt:D )
Szóval ma ott jártam, és ha már ott voltam, vlogot is készítettem, és most be is számolnék róla.



Ha szóban szeretnéd hallani, nézd meg a videót. Ha írásban, olvass tovább!



Első ránézésre a Sweetland egy szuper cukrászdának is beillene. A kirakatban tortatálakon, és sütiállványokon vannak a süti, és torta alakú fürdőtermékek. A polcokon is sorakoznak a  cupcake alakú dolgok, és szuper illat van mindenhol. És mindez a kecskeméti Malom Központban egy olyan emeleten, ahol az éttermek is vannak.
Ennek ellenére a Sweetland nem cukrászda, és még csak nem is konyhai dolgokkal foglalkozik.
Volt szerencsém Tárkányi Tamarával beszélgetni, aki a tulaj, és üzletvezető. Nagyon profi módon mutatta be a termékeket, elmondta, hogyan kell azokat használni, mindent megmutatott. Ráadásul mindenből van kint teszter, megszaglászhatod, megfogdoshatod őket. Ami szuper, egy illatorgia a hely:)
A fürdősütik, fürdőbombák, fürdőbrulék egy ilyen hatalmas állványon kaptak helyet. Ami nincs gyárilag befóliázva, azt a pénztárnál teszik bele kis átlátszó Bomb Cosmetics-es zacsiba. A kép bal oldalán lévő termékek 3-4 alkalomra elegendőek, a 3. oszlopban a tusvajak, testvajak, masszázstömbök vannak.
 4-5-6. oszlopban lévő termékek 1 alkalmasak, az utolsó két oszlopban pedig a fürdőbombák vannak, ezek tartanak a legtovább, akár 6 alkalommal is. Mióta eljöttem, bánom, hogy nem vettem egyet abból, amire az üzletvezető azt mondta, olyan mint egy Kindertojás, ha elolvad, meglepi van benne. Kellett volna vennem egy olyat:(



























Yankee Candle termékek, minden annyiba kerül egyébként, mint az illatgyertya.hu-n, szóval azokra az árakra számítsatok. Mindennek szuper illata van, innen is bánom, hogy nem vettem meg a sós-karamellásat:D



Ezek a tortaszelet alakú szappanok is nagyon szépek voltak, és olyan ötletes, hogy tortatálra tették.

Ilyen sokféle szappan volt, mind szuper illattal. innen már tudom, mit fogok legközelebb venni, ha az beválik, amit most vettem. Az OrangeSoda nevű, Fanta illatú lesz a következő áldozat, ha  a mostani nem szárítja a bőröm.

A tégelyes termékeknek is fantasztikus volt az illata, és annyiféle textúrában voltak kaphatóak. Szerintem legközelebb innen is beszerzek valamit, leginkább azt a fagyi állagú epres csodát:)

Egyébként a polcokon sorakozó tégelyes cuccok a különböző textúrájúak, amik a polcok tetején vannak, pumpás kiszerelésben, azok mind folyékonyak. Tusfürdők, testápolók, szappanok.

Ez a kis ücsörgős rész olyan klassz volt. A fotelek kényelmesek. Szerintem ide még a barátom is beülne, amíg én vásárolgatok:D

Na, ezekről a kirakatokról beszéltem:D

Ott lehet látni a kis bevásárlókosarakat, műanyagok egyébként, és annyira aranyosak:)



És hogy ebben a kis tasakban mik lapulnak, azt majd holnap megmutatom Nektek:)

Van Bomb Cosmetics, vagy Yankee Candle termék, amit ajánlanátok nekem? Van valami, amivel kevésbé vagytok megelégedve? Ti jártatok már a Sweetlandben? 
Komolyan, olyan kedvesek voltak velem, hogy ezentúl biztosan sokat fogok itt vásárolni:)

3 megjegyzés:

  1. De szerencsés vagy, hogy itt járhattál! :) Nagyon szupernek tűnik ez a bolt, szívesen megnézném én is élőben, csak hát fogalmam sincs mikor fogok én arra járni :(

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép ez a bolt, be fogok én is menni, és végigszagolok mindent!

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon tetszett a bejegyzés :) Szerencsére én kecskeméti vagyok, és bármikor bemehetek ebbe az imádnivaló boltba :) Tegnap is jártam bent fotózni, szeretném ha megnéznéd az én Sweetlandshopos bejegyzésemet is:
    http://littlemissancsi.blogspot.hu/2014/06/sweetland-shop.html
    Köszi, Ancsi

    VálaszTörlés