2014. január 28., kedd

Variációk pizsire:)


Sziasztok, ezta bejegyzést ask.fm-en kértétek, igaz, videó formában, de nem szerettem volna a saját pizsijeimet bemutatni, ezért inkább így készítettem el:)
Nos, először is leszögezném, hogy én legtöbbször a pólóban alvós vagyok, bár van egy pár pizsim:)



A kényelmes:
Van egy piszim, aminek a nadrágja szürke, sok kék szivecskével. Bő nadrágos egyébként és egy kék Mickey egeres trikó járt hozzá:)
Szeretem még a kockás flanelnadrágokat, trikóval, vagy pólóval:) Meg úgy általában a bő nadrágos pizsiket:)
Lássunk rá néhány példát:)
f&f - 3290Ft


h&m - 6990Ft

h&m -5990Ft

h&m - 5990Ft


A csinos:
Ezt azért gondolom akkorvesszük fel inkább, ha pasival alszunk:DBiztosan van olyan is, aki a hétköznapokon is viseli de szerintem ez a ritkább. Szatén, csipke, tüll, nem annyira a kényelem a szempont, vagy a meleg anyagok, de azért ez sem hiányozhat a szekrényből:D

h&m - 5990Ft

h&m - 8990Ft

h&m - 3990Ft

A rövidgatyós:
Valljuk be, azért szerintem mindenkinek ez a kedvence (tegye fel a kezét, akinek nem). Csak felapsz egy rövidnadrágot pólóval, és kész:) Természetesen már ilyen pizsiket is lehet kapni, szóval nem kell az agyonmosott nadrágokban aludni:)
h&m - 3990Ft/ 2 db nadrág
h&m - 3990Ft

A hálóing
Természetesen van ennek egy egyszerűbb, semmi cicoma formájais ami hétköznapokra is tökéletes, sokan szeretik is:) Ezek az általában pamutból készült hálóingek, nagyon egyszerű szabásvonallal:)
h&m - 2990Ft

Valamint a bonprix  oldalán is találhattok szuper hálóenigeket OLCSÓN, csak onnan nem lehet képeket letölteni:P
IDE kattintva tudjátok megnézni őket:)

Remélem hasznos volt számotokra ez a bejegyzés, köszi,hogy elolvastátok:)

-a bejegyzés NEM tartalmaz fizetett hirdetést-

2 megjegyzés:

  1. Annyira jók ezek a pizsik, de olyan drágák:| Én főleg pizsamában alszok, nyáron inkább ezek a rövidebb cuccok de a többi évszakban pizsama.. Nézegettem még a múltkor a H&M-ben és 5000 alatt nem láttam :( pedig annyira szépek és tök szívesen hordanám őket, de nem tudnék annyi pénzt kiadni egy pizsamára :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen...nem túl olcsón:(
      És vannak h&m-ben azok a kockás flanel nadrágok....csak a pizsinadrág 4ezer...ugyanez c&a-ban.
      Az f&f-nél is szoktak pizsik lenni, ott általában 3ezer körül vannak.

      Törlés