2013. november 17., vasárnap

Mini Haul videó, és Szülinapi+Évfordulós ajándékok a barátomnak:)

5 megjegyzés:

  1. szia szeretném elkérni a címedet mert nagyon szeretem a videóidat és szeretnék neked kűldeni valamit karácsonyra léci jelezz vissza és nagyon szeretlek dóra voltam nyíregyházáról

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dóra, nagyon-nagyon kedves vagy, ez olyan jól esik nekem:)
      Légyszi írj egy e-mailt a stilusesegyeb@freemail.hu-ra, vagy írd le ide az e-mail címed, és írok én:)(Nyilvánosan nem szeretném kitenni a címem, ezért kellene:)

      Törlés
  2. Nagyon klassz videó lett!!

    VálaszTörlés
  3. Rami, az oradrol irnál bovebben sok-sok képpel mellékevle? én is gondolkodom egy ilyenben, michael kors, ugye? érdekel nagyon a vélményed.
    Borcsa

    VálaszTörlés