2013. szeptember 9., hétfő

Életképek III.


Tudjátok, instagramon stilusesegyeb néven vagyok megtalálható, de akinek nincs, az itt is megnézheti a képeket összefoglalva.


 Grillhusik, grillzöldségek, saláták, minden, amit szeretek:)
Nagyon-nagyon szeretem a Praktika magazint, sok mindent készítettem már a segítségével.


Smink nélküli selfie

Nyuszinézőben is jártam:)

Retro kertiparti

Csajos buli

Parfümök:)

Hugi pandatortája

Epres banános smoothie a BurgerKingből

Fontos anyukája isteni lángost készít

Parfümöt kpatam a NEwdoor Communicationstől

Naked and afraid

Nektek hogy telnek a napjaitok?


5 megjegyzés:

  1. De jó kis képek, de amin megakadt a szemem, az a make me wonder parfüm *-*

    VálaszTörlés
  2. Kész vagyok ezektől a fincsi kajáktól :D Ez a Naked and afraid nagyon brutál, de úgy tetszik, hogy sokszor jobban bírák a csajok :)

    VálaszTörlés
  3. Juuj a Make me wonder parfümöt én is mennyire szerettem *.* :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó kaják, puma parfüm, a torta <3 <3 *-*

    VálaszTörlés