2013. március 6., szerda

Natural Aroma Tusfürdő teszt


Ezt a tusfürdőt még karácsonyra kaptam, egy ajándékcsomagban mini törölközővel,és testvajjal.
Sokáig féltem tőle, mert sok olyan levendulás kozmetikummal volt már dolgom, amit a túlzott levendulaillattól használhatatlanná nyilvánítottam.
Amikor előszr bevetettem magam ezzel a zuhany alá, azért vittem magammal egy gránátalmás B-tervet is, a biztonság kedvéért. Lássuk, kellett-e használnom:

Szín: átlátszó
Illat: nagyon finom, levendulás illat. Egyáltalán nem eltúlzott.
Használat: E vitaminnal, shea vajjal, levendula- eukaliptusz- és szőlőmagolajjal.
jól habzik, nem szárít, még az én extra száraz bőrömet sem. Az illata fürdés után még egy ideig megmarad a bőrön. A levendula nyugtató hatása érezhető ebben is:)
Remélem lehet majd még kapni valahol, mert akkor mindenképpen megveszem.

Ti szeretitek a levendulát? Használtok valami levendulás kozmetikumot? Vagy éppen ezt? Láttatok valahol ilyen tusfürdőt? Mi a véleményetek a túlillatosított dolgokról?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése