2013. január 13., vasárnap

Sportszelet recept


Biztos voltál már úgy, hogy gyorsan ettél volna valami finomat, de nem volt otthon semmi. Na ez a mostani recept pont ilyen helyzetekre megfelelő, mert a hozzávalók sem extrák, szerintem megvannak minden háztartásban, és az elkészítés is, az előkészítéstől a szeletelésig körülbelül fél órát vesz igénybe.


Mi kell hozzá?
50 dkg darált keksz
4 evőkanál kakaópor
25 dkg margarin
20 dkg cukor
2 dl tej
kis rum, vagy rumaroma
a tetejére csokimáz (én 2 tábla csokit tettem rá)

Hogyan készül?
Alapa a recept mindenféle különmelegítéses módszert ír, én nem vacakoltam vele, összekevertem a száraz összevalókat, aztán megolvasztottam a margarint mikróban, és hozzáöntöttem, majd a tejet, rumot is.
Összegyúrtam.
Kibéleltem egy kisebb tepsit folpackkal, belelapogattam a masszát, majd megolvasztottam a csokit, és rákentem. Sokan ezt is gőz felett csinálják, én mikróban olvasztom.
Amikor a csoki megszilárdult a tetején, felszeletelem. Érdemes kisebb kockákra vágni, mert elég tömény.


15 megjegyzés:

  1. Ilyet mi is szoktunk csinálni,nagyon finom :)

    VálaszTörlés
  2. De jó! Tetszik, hogy az egyszerűségre törekedsz, én is utálom túlbonyolítani a főzést :D Ezt ki fogom próbálni, köszi a receptet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugye? nem szeretem, amikor sokat kell pepecselni:)

      Törlés
  3. Ezt mi is el szoktuk készíteni. Nagyon egyszerű és tényleg nagyon finom :)

    (www.beautybyjuctus.blogspot.com)

    VálaszTörlés
  4. Hm... Nyami :) és tényleg olyan az íze mint a sport szeletnek? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. háááát, maradjunk annyiban hogy nyomokban hasonlít:)

      Törlés
  5. hmmm csorog a nyálam :D én is imádom :)

    VálaszTörlés
  6. Most nagyon-nagyon éhes lettem! :D

    VálaszTörlés
  7. Ez annyira finom, hogy tilos elkészíteni :D képes lennék addig ülni mellette és enni, míg el nem fogy :)

    http://chic-from-thrift.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  8. 1x-2x ettem ilyet, nagyon finom, csak vigyázni kell vele...:D

    VálaszTörlés
  9. Ezt imádom, de mindig csak a szomszédnál tudok enni :-) Köszi a receptet.

    VálaszTörlés
  10. csak azért néztem meg,,mert imádom a sportszelet bármilyen variációját. De így most diéta idején... büntetés :(
    De ha vége lesz! Megcsinálom,mert baromira jól hangzik.

    VálaszTörlés
  11. Egyszer már ettem ilyet! Isteni finom! annyit meg tudnék belőle enni, hogy húhhh :$

    VálaszTörlés
  12. Most csináltam először és nagyoon finom lett.Nem lehet elrontani.Napokig jártam rá:)

    VálaszTörlés