2012. november 30., péntek

Christmas Wishlist


Mint már olyan sokan most én is közzéteszem a karácsonyi kívánságlistám. Őszintén szólva elég nehezen találtam ki a tételeket, nem volt semmi, amire nagyon-nagyon vágytam volna - az elsőn kívül...
Bárcsak egy ilyen Grincs-zokniban várhatnám a Jézuskát!

Nagyon szeretnék egy melegvizes palackot, sokszor jó szolgálatot tesz, és ha még szép is, az külön jó.

Egy rakás sütiforma, bármikor jól jöhet:)

Bármilyen kreatív hobbi alapanyag

Egyujjas kesztyű

Barkácsolós könyvek

Egy kétkártyás telefon

Az egyik legnagyobb vágyam, de ezzel kiraknának itthonról, szóval ezt  az anyukámmal kell először lemeccselni:D


Azt hiszem más nem jut eszembe.
Szerepel ezek közül bármi a Ti listátokon? Mit szóltok ezekhez a kívánságokhoz?






5 megjegyzés:

  1. Ilyen cuki melegvizes palack nekem is jól jönne! :D

    VálaszTörlés
  2. a Grincs zokni annyira jó :D wáááá nekem is kell :D

    VálaszTörlés
  3. Kutya :''''''(

    Anyáék szerint még egy kaktuszra sem tudnék vigyázni...

    VálaszTörlés
  4. Kutyus...:)
    A mienk sajnos elpusztult, nagyon öreg volt...Őt az utcáról fogadtuk be, és sokkal hálásabb volt az összes eddigi kutyánál,ami a családunkban megfordult (apa gyerekkoráig visszamenően...), szinte már családtag volt....karácsonykor ő is kapott pl ajándékot is...(általában labdát, vagy valami nagyon különleges kutyatápot olyankor)
    De anya nem engedi...:/
    És igazából az én kis bolondomat egy másik kutya se tudná pótolni...:/


    Amúgy cuki a melegvizes palack! :D Én is elfogadnék egy ilyet.:)

    VálaszTörlés
  5. én is francia bulldogocskát szeretnék, de nagyon-nagyon-nagyon. de hát én sem számíthatok rá sajnos :(( annyira cukorkák, nincs náluk aranyosabb kutya :D

    VálaszTörlés