2012. október 26., péntek

Mézes-mustáros csirke, ahogy én készítem


Először is szögezzük le, hogy ez nem a normál mézes-mustáros csirke recept, de ez is nagyon finom. Ha valaki jobban kedveli a szószos husinál a normál sültet, akkor bátran ajánlom.
-mind a kettő csirkecomb, csak a jobb oldali csontról leszedve sült-


Ami kell hozzá:
-csirkehús
-víz
-icipici fehérbor (elhagyható)
-mustár
-méz
-só
-bors

1, Először jól megmosom a husit és ha kell, kicsontozom. (Én annyira nem szeretem pl a csirkecombot, de ha csontról leszedve sütöm meg, máris szívesebben eszem.)
2, Egy tepsibe pakolom és  megborsozom,sózom (én színesborsot szoktam ráőrölni).
3, Öntök alá egy kis vizet és bort. Ne aggódjatok, az alkohol elillan és az ízén nem igazán lehet érezni:)
4, Alufóliával letakarom, vagy ha sütőzacskóban sütöm, a zacskót lezárom.
Így sütöm körülbelül 20 percig. Ennyi idő alatt tökéletesen megpuhul.
Ezalatt összekeverek kb 1 evőkanál mézet ugyanennyi mustárral, icipici borssal.
Ha letelt az idő, az alufóliát leveszem (zacskót kiszúrom), vigyázzatok a felcsapó gőzzel!
A mustáros keverékkel megkenem és visszateszem a sütőbe. Aranybarnára sütöm, és kész:)

Tetszett a recept? Legyen máskor is? Szeretitek ezt az ételt?

7 megjegyzés:

  1. Nyami.... :) lehet máskor is....

    VálaszTörlés
  2. Igen legyen recept!:) én szeretem nagyoon!

    VálaszTörlés
  3. Yummi! :))) Nálam bármikor jöhetnek a mézes-mustáros kombók, így ahogy írtad még nem készítettem csirkét, köszi a tippet! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  4. kipróbáltam, bevált !:) Isteni, mindenki imádta

    VálaszTörlés