2012. július 26., csütörtök

Mit viszek magammal nyaralásra? - smink


Ezek a bejegyzések nekem is pakolási listául szolgálnak, remélem Ti is tudjátok majd hasznosítani őket!

Kezdjük a sminktermékekkel!
arc:
AVON calming effects alapozó - nem hiszem, hogy használni fogom de a biztonság kedvéért
essence mattító lapok
miss rose pirosító 
essence blossoms púder highlightnak

szem:
L.A. colours paletta
lora szemceruza
aden és lora tus
superSHOCK szempillaspirál

száj:
essence ajakfilc
NYC száfény
soda pop ajakápoló

Nem hiszem egyébként, hogy nagyon fogok sminkelni, maximum majd esténként a városba... de jó, ha van alapon pakolok mindig:)

ecsetek:
 
alapozó ecset e-bayről
szemöldökfésű
2db smokey eyes
szemhéjpúder ecset
pirosító ecset

Amint láthatjátok, csak olcsó dolgokat viszek, amiknél nem bánom (annyira), ha bajuk esik. Ezt Nektek is ajánlom!

Ti milyen sminktermékeket visztek magatokkal nyaralni?



2 megjegyzés:

  1. Kb én is ennyit szoktam vinni egy nyaralásra, bár idén "csak" a Balatonon voltam, meg a hegyekben, oda meg még kevesebb kell. ;) BB krém, szempillaspirál (SuperShock) és pirosító - ezek az alapok, amik mindig velem jönnek, esetleg még vmi 4es szemhéjpúder meg egy szemceruza. :)
    De volt olyan h hatalmas neszivel mentem el Balatonra 3 napra, és mindenki hülyének nézett. :D

    VálaszTörlés
  2. hmm... ezer éve nem jutottam el nyaralni :( sajnos senki nem ér rá nálunk :( főleg nem egyszerre :( . De ha mennék akkor színezett hidratáló, egy kisebb paletta,egy szempillaspirál,egy fekete szemceruza, egy pirosító, egy rúzs, egy szájfény, pár ecset :).

    VálaszTörlés