2012. június 18., hétfő

Outfit, kicsit másképp

A mai outfit bejegyzés kicsit más lesz,mint szokott, de kíváncsi vagyok, mit szólnátok, ha így fotóznám őket...vagy jobban szeretitek rajtam látni? ÉS az outfitről mi a véleményetek?
Nyugi, a nadrág szára normálisan van levágva, de itt extrémfurcsának tűnik:D
tervezem kirakni amúgy a popsizsebeit szegecsekkel:)

nadrág: rééégi, levágva
saru: auchan
táska: Mr Fontostól ajándék
felső: turi
nyaklánc: e-bay
(és képzeljetek még hozzá egy sima fekete bedugós köves fülit)





újsaru. 
levágott nadrág

nyaklánc from e-bay

turizott szivecskegombos, popsittakaró, piros-fehér csíkos tunika

vállon átvetős, pakolós, kényelmes táska

6 megjegyzés:

  1. nagyon klassz összeállítás, de inkább rajtad jobban megnézném :)

    VálaszTörlés
  2. Fú, én ezt most egytől egyig elfogadnám és felvenném. :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is nagyon tetszik ez az összeállítás!

    VálaszTörlés
  4. szuper cuccok,de szerintem jobb ha magadon mutatod meg.Jobban kijön a ruhák fazonja stb...stb... :)

    VálaszTörlés