2012. június 7., csütörtök

Kérdőívek összegzése II.

Mára maradt a dolog viccesebbik része, és persze az érdekesebb is.
Remélem élvezni fogjátok!






6, Mit szeretsz a blogban?
-Mindent
-hogy magadat adod és nem tántorítanak el a beszólások.
-A blogodat azért szeretem, mert kiemelkedik az átlagból. Nem az a sablonos tucat blog, felmered vállalni önmagad a sminkjeid a ruháid. Azaz igazság, hogy neked is van hova fejlődnöd amiből mi olvasok is sokat tanulhatunk, ezt ne bántásnak vedd. Remélem megmaradsz ilyennek.
-Nem szupervékony modellalkatú blogger vagy, így más alkatú csajoknak is tudsz tanácsot adni
-a teszteket, személyes bejegyzéseid.
-Szia Rami,
Nem értem, hogy miért érnek téged támadások, személyesen nem ismerlek, viszont nagyon rég óta követem a munkásságodat, még a youtube videóidat nézegetem, és rögtön megkedveltelek, mert annyira aranyos és kedves vagy a videóidban, a képekben, a bejegyzésekben, szeretem a blogodat úgy ahogy van szerintem nem kellene változtatnod, mert aki szeret az úgy szeret amilyen vagy! :)
Nina
-ötletes, tartalmas, és megéri minden nap benézni:)
-azt hogy kedves, közvetlen, aranyos lány vagy.
-Videók, haulok
-Sok és jók a bejegyzések igazából mindent szeretek a blogodban.
-Természetes, egyszerű és emiatt szerethető:)
-magát a személyt, aki írja:)
-Kedves lány vagy, aki felvállalja önmagát és a gondolatait, ami egy olyan pluszt ad, hogy felejthetővé válik mellette egy-egy előnytelenebb kép, vagy helyesírási hiba. A blogod lelke te magad vagy :)
-Tetszik, hogy a negatív kritikák ellenére sem adod fel, és jó, hogy kiállsz magadért!
-Nem hanyagolod
-az egyéniségedet:)
-A Disney sminkek nagyon bejöttek, lehetne több hasonló kreatív sminkes sorozat.:)
-közvetlen, kedves és vidám lány vagy
-hát...csak úgy szeretem..nem tudom megfogalmazni..
-Azt, hogy sokoldalú, szinte mindenről írsz- a szépségblog keretein belül értem!
-Azt, hogy felvállalod magad!
-Saját magadat:P !
-hogy sok mindenről írsz
-Nagyon hasonló termékeket használunk, éppen ezért mindig figyelem ha ajánlasz valamit:)
-Az outfit bejegyzéseket, és irigylem a bátorságod és az önbizalmad, hogy a kerekebb formák ellenére töltesz fel képeket. Bár a stílusunk egyáltalán nem hasonlít, ettől független érdekelnek az ilyen bejegyzések.
-Igazából csak Téged :D A posztok annyira nem tetszenek, tudom, hogy tudsz, Te még ennél többet is, szóval hajrá...a minőséggel sokat nyerhetsz, olvasót..stb
-közvetlenséged
-a stílusodat, ami közvetlen és kedves, és azt hogy ezt az egyéni stílust meg mered mutatni a blogodon. igazából nem tudom miért (lehet, hogy éppen a stílusod miatt) egyszer csak azt vettem észre, hogy ittragadtam és hogy minden nap megnézem a blogodat.
-Az íróját:D
-Szeretem, hogy képviseled a kicsit teltkarcsúbb lányokat, és vállalod a stílusod, vállalod a kritikát és jól viseled!
-Hogy egyedi vagy! :)
-imádom a videókat, és azt hogy bátor vagy, és kedves :)
-mit lehet ezen nem szeretni?:)
-Azt, hogy nem vagy vékony, mégis felvállalod magad. Szard le, hogy ki mit mondd, úgy csináld, ahogy te szeretnéd.Szertem a sok outfit posztot is.
-az üde fiatalosságot és és hogy mindig meglepődök
-Az ötleteidet. Más is csinált pl. disney hercegnő sminkeket, de nem rendszeresen és nem az összeset. Tetszik, hogy megosztottad velünk, h óvónéni vagy és ezzel kapcsolatos személyes gondolatokat is elejtettél néha. Meg volt pár outfited, ami nagyon tetszett, és az is, hogy nem adtad fel az első-második-sokadik negatív kritika után.
-Azt, hogy mindig érdekesek a bejegyzések.
-Hogy pozitiv vagy mindig minden helyzetben és szeretem nézegetni az outfitjeidet ( bár nem mindig tetszik, de magadat adod és ez a lényeg )
-Azt, hogy nem egy műnőről szól, aki minden másnap bemutatja a "zsákmányait"
-a kéket és a fehéret:D
-mindent
-a személyiséged
-Hogy nem elérhetetlen termékekkel dolgozol, mert amiket az újságban látunk nem minden lánynak elérhető.
-Mindent:D
-Azt, hogy nagyon érdekessé tudsz tenni minden témát, és az is leköt, ami amúgy nem kötne le
-Az outfites bejegyzéseket! Szeretem, hogy felvállalod önmagad, bátran játszol a színekkel, a különböző ruhadarabokkal. Személy szerint én a molettebbek táborát bővítem, és nagyon tetszik, hogy nem félsz megmutatni magad, még ha itt-ott nem is vagy tökéletes. Hiszen senki sem az, ugye! Én úgy veszem észre, hogy ennek ellenére, te szereted a külsőd, békességben élsz vele :) Ilyen formán fel is nézek rád, bár én is így állnék hozzá az egészhez! :)
-mindent
-mindig jól írsz le dolgokat:)
-ötletes:D

7, szerinted min kellene változtatni?
-Semmin:)
-Legyél bátrabb! Sminkelésben öltözködésben, annyira átjön, hogy jó fej és vidám vagy ezt nyugodtan mutasd ki jobban! :) 
Köszönöm, igyekszem, bár néha félek, és nem merek merészebb dolgokat felrakni, mert tudom, hogy ízekre lenne szedve és oké, hogy az én hülye fejemnek bejön, de valószínűleg a nagy átlagnak nem.:)-Légy színesebb,, kombinálj bátrabban!
-A Disney friday bejegyzéseid nem tudom mire vélni, jobb szeretek olyan bejegyzéseket látni, amit a hétköznapokban is alkalmazni tudok, tehát napi smink, stb :)
Kicsit kreatívabb vonalat is próbáltam belevinni a dologba, többeknek tetszett is, de akkor igyekszem rágyúrni a napi sminkekre is:)
-A beillesztett képeid a főoldalon lehetnének kisebbek, és a bejegyzéseket is lehetne rendszerezni, gyakrabban lehetne design váltás.
Meg fogom fogadni!:) Kivéve a főoldalon a képeket...én szeretem, hogy nagyok:D
-Én a helyedben nem készítenék outfit bejegyzést, mert szerintem még azoknak sem megy akik anyagilag megtehetik hogy mindig a divat szerint öltözködjenek, és ezzel amolyan stílusos bloggá nőjék ki magukat mellyel hozzá járulhatnak mások ízlésének formálásához!
Én nem gondolom hogy csak a milliomosok készíthetnének outfit bejegyzéseket, plusz nem akarom mások ízlését formálni, csak megmutatni Nektek magamból egy szeletet:)
-Semmin
-több videóidban
ne haragudj, de szerintem ez nincs befejezve. ha olvasod, kérlek, elküldenéd a végét, mert így nem értem:(
-szerintem semmin jó ahogy van.
-Szerintem túl sok mindenen ne nagyon változtass, ha ebből a kis felmérésből esetleg kiderül, h van ez v az amin változtass akkor tedd meg azok kedvéért akik szerint arra szükség van de az én véleményem az, hogy most jó így minden ahogy van! :))
-Tipikusan az X-et választom a jobb felső sarokban, ha valami nem tetszik, mert kifejezetten konfliktuskezelő vagyok, de sokszor olvastam építő jellegű kritikákat, amikkel minden bizonnyal elsősorban Neked akartak jót, de te ezeket ahelyett, hogy átgondolnád, sértésnek, támadásnak veszed többnyire.
Értem én, hogy jó a pozitív megerősítés, és meg is van a helye, és 90%-ban meg is érdemled, de a maradék 10-ben megfontolhatnád a tanácsokat, ha végül el is veted őket. A hízelgők legalább oyayn rosszak, mint a trollok, akik am sztem is takarodjaknak a blogokról!
Igazából attól, hogy reflektálok ezekre, még átgondolom ám őket...csak azt nem teszem közzé, hogy ízekre marcangolok egy-egy véleményt. 
-Szeretem úgy egészében amit csinálsz. De picit az az érzésem, hogy nem veszed túl jó néven a negatívumokat. (nem a szapulós dolgokra gondolok, hisz azt ki venné jónak??!!). Arra gondolok, hogy pl. akik szeretnek és írunk vmi negatívumot...kb. fittyet hánysz rá. Pl. a piros nadrágos outfitnél...szerintem kb. mindenki negatívan állt ahhoz a nadrághoz. Annyival le van reagálva, hogy te pont ezért szereted...minek kommentelünk, minek az építő kritika? Előnytelen nagyon a gatya...h egy buggyos nadrágot akarsz felvenni, vannak rá olyan nadrágok...de ez nem az a típus, ami ezt képviseli. Ha megbántottalak ne haragudj. de ezt egy ideje észrevettem. oké, hogy mindenki azt hord amit akar...de ha ennyi ember jót akar akkor én elgondolkoznék.
ó, én szeretem a kritikát! csak gyorsan válszolok, tényleg imádom, hogy ott bő az a gatya, aztán gondolkodom rajta órákig, hogy miért írták, hogy is láthatják...csak ez úgy tűnik nem jött át.:/
-Semmin:)
-igazából sok mindenen nem:)
-jobb képek lehetnének
-picit gyakrabban írni és sok sok videót szeretnék
-Amit kifogásolnék azok a képek! Olvastam, hogy az outfites háttereken igyekeztél változtatni, de ugyanez érvényes az összes többi képre is- termékek stb.
Igyekszem. komolyan!
-lehetne még több személyes is!
-A képek minőségén
-ne foglalkozz a hülyékkel:)
-TÖBB BEJEGYZÉS:DD
-A sablonon mindenképp.Valami egyedibb,személyesebb háttér sokat dobna a blogon.
-Szerintem kibővíthetnéd a témák tárházát. Ne ragadj le a sminkeknél és az outfit bejegyzéseknél. Próbálj megújulni (például nekem nagyon tetszik Urban Eve és Dorka új blogja-->számtalan dologról írnak, úgy mint szépségápolás, divat, film/könyvajánló, háztartással kapcsolatos segítségek/tanácsok). Úgy indul a napom, hogy facebook, email, urban-eve.hu, otthonka.blogspot.com, egyszerűen rájuk kattantam. :)))
Ezt nem szeretném. Az ő blogjukat én is imádom, de az nem én lennék. könyv és filmajánló még csak-csak...de őszintén szólva én ebben nem lennék olyan ügyes, mint ők, és max arra lenne jó hogy higítsam a blogot, több bejegyzés legyen.-Csinálj sok videót! :))
-MINŐSÉÉÉÉÉG (posztok minősége, bővebben kifejteni az adott témával kapcsolatos dolgokat, nem 2 szóban ráhagyni)
-Sokszor annyira igénytelen képeket tudsz feltölteni. Például egyszer el volt kenődve a szájfényed valamelyik disney-s sminknél. Vagy nemrég tiszta buggyos volt a gatyád a csípőd alatt, nem hiszem el h neked azok a képek tetszettek magadról... Nem a külsőd miatt piszkállak mint sokan, nem is az öltözködésed miatt, csak nem hiszem h te tetszel magadnak azokon az előnytelen fotókon/outfitekben
jó szót használtál. piszkálódás.
-szerintem a háttér lehetne "Ramisabb" is, de ha neked így tetszik akkor én így fogadom el!
-Lehetne olyan menüsor,ahol lehet választani kategóriák közül,és egyszerűbb lenne a posztokat keresgélni.
Megcsináltam!:)
-Gyakrabban írj :) De gondolom ez is a munkádtól függ :)
-több személyes poszt érdekelne:)
-A sablon nem tetszik, nem vagyok nagy kékpárti, meg eléggé 'hideg' tőle a blog. Jobban illene szerintem egy lila-rózsaszín-melegebb sárga szín. Sokkal barátcságosabb lenne, szerintem.
-Még több merészebb ruha
-Engem egyedül a blog háttere zavar, de ez legyen az egyetlen ami nekem nem tetszik. :) -Fogadd el, h jó vagy és ne törödj azokkal akik bántani akarnak...
-semmin. A sablonon. Talán.
-Legyen több videó!:)
-Sablon, Több videó (akár személyes), kevesebb smink ( szerintem nem tudsz annyira szépen sminkelni, például a tusvonaladat utálom nézni :S )
-jó így minden:)
-A jobb oldali oldalsáv elég össze-vissza van, lehetne rendezettebb. Meg a béna fejlécemet meg hátteremet is le lehetne cserélni szerintem.
-Meg kéne tanulni picit jobban sminkelni. Vigyázni kéne a hátterek kiválasztására.
-Semmin, nekem így tetszik ahogy van:)
-Senki miatt ne akarj változni, és változtatni, ez a te stílusod, és én pl. így szeretlek
-Írhatnál több személyes bejegyzést!
-Semmin
-újabbnál újabb videókat készíteni

Éééééés végül a kedvencem:
-Például azon, hogy Mr. Fontosnak hívod a barátodat... Ne haragudj ez nagyon gáz, de nincsennek minimálbéres carrie bradshaw-k. Egyébként, díjjazom azt az életörömöt, amit átadsz a többiek számára. Ez felbecsülhetetlen. Csupán csak az zavaró, hogy már-már annyira túlzásba viszed ezt, mintha egy 3000 Ft-os táskát néznél egy rózsaszín selyem sálon keresztül egy Chloé-nak.
"mintha egy 3000 Ft-os táskát néznél egy rózsaszín selyem sálon keresztül egy Chloé-nak."  lol. akkor hogy is volt a minimálbéres Carrie Bradshaw-kal? és Fontosozni fogom továbbra is, mert a nevét nem akarom kiírni, plusz én személy szerint nem szeretem a "párom" megnevezést. Senkit sem akarok megbántani. Van aki szereti. Számomra párja a zokninak van. 

milyen bejegyzésből kellene több?
Haul: 30 db
egyéb smink és disney friday: 35db
haj 10db
köröm: 12db
személyes: 40db
teszt: 45db
outfit: 20db
szépségápolási rutin

hogyan találtál rá a blogra?
Sminkboxról: 13
más blogról 72
Téged – Ramit- ismerlek személyesen:6
Ismerős ajánlotta: 5
youtube:
10
youtube felajánlotta a hasonló videóknál a te egyik régi csatornás videódat
te voltál az első youtubeos személy akinek a videóit néztem, és úgy!
Nem emlékszem

Köszönöm még egyszer a rengeteg választ, remélem hogy amin kértétek, azon tudok változtatni. A sablonon már változtattam, igyekszem a képek minőségén is javítani, de úgy gondolom már ezzel kapcsolatban is történt előrelépés, akinek a véleményére választ adtam, de azzal nem ért egyet, kérem, hogy keressen meg kommentben, mailben, formspringen, vagy ahol csak szeretne.
Ó, és még valami: SZEMÉLYES BEJEGYZÉSEK ALATT PL. MIT ÉRTETEK?
Puszik és köszönöm szépen Nektek!



11 megjegyzés:

  1. Megint volt egy kritika ami szerintem még teljesen a belefér kategória, de arra nem reagáltál megint érdemben.
    Nagyon csípem a blogod félre ne érts, de azzal tényleg egyetértek hogy ebben lehetne kicsit gyúrni, én is kaptam elég durva kritikákat már mégis tudtam érdemben válaszolni, sokkal többre megy az ember azzal, ha a seggfejkedésre is normálisan válaszol.
    Remélem nem veszed támadásnak amit írok mert egyáltalán nem annak szánom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. több is van, amire nem válaszoltam. azokkal egyetértek. meg amúgy mindet elfogadom, mint véleményt.
      vagy olyanra gondolsz, amire válaszoltam csak úgy véled nem megfelelően?

      Törlés
    2. "Sokszor annyira igénytelen képeket tudsz feltölteni. Például egyszer el volt kenődve a szájfényed valamelyik disney-s sminknél. Vagy nemrég tiszta buggyos volt a gatyád a csípőd alatt, nem hiszem el h neked azok a képek tetszettek magadról... Nem a külsőd miatt piszkállak mint sokan, nem is az öltözködésed miatt, csak nem hiszem h te tetszel magadnak azokon az előnytelen fotókon/outfitekben
      jó szót használtál. piszkálódás."
      Erre gondoltam konkrétan. :)

      Törlés
    3. jahát igen. nem érdemi válasz, ezzel tisztában vagyok.

      Törlés
  2. Az is baj,hogyha valami kritikát kapsz,törlöd.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egy darabot töröltem,azt ami a körmös posztnál volt. meg is indokoltam. oké ha engem fikáztok...de hogy mást, ahhoz nem asszisztálok.

      Törlés
  3. "Számomra párja a zokninak van" :) Ez így van! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én pl szeretem a párom kifejezést, mert jó érzés hogy van aki tényleg kiegészít, mellette tényleg azt csinálhatok amit szeretnék, mert szeret. Ebből adódóan tényleg a párom. :)

      Törlés
    2. persze, mindenkinek más kifejezés a megfelelő. én nem szeretem, ahogy a nyuszikám mackókám, kicsim stb. megnevezéseket sem.
      De nem szerettelek volna megbántani, remélem nem jött össze:S
      Nyilván neked meg a mi egymás közti megnevezéseink lennének gázak:D

      Törlés
  4. Meg a cipőnek, meg a papucsnak...

    Felőlem Mr. Bignek is hívhatod... Ja várj... Jogvédett... Cink.

    Adok pár támpontot: http://szinonimaszotar.hu/keres/p%C3%A1rom

    Én olvasom Bogca blogját is meg még 10 másikat, ahogy a tied is, mert szórakoztatnak és nem ézem azt, hogy a ráfordított időm kárba ment, de miután lehetőség nyílt arra, hogy ne csak regisztráltak, vagy követők írjanak, úgy gondoltam, hogy még ha nyersen is, de összefoglalom, mennyire beborulok tőle, amikor Mr. Fontost emlegeted ... (Egyébként csak egy hasonlat próbált lenni.)

    Amúgy az is kristálytisztán látszik, hogy mennyire nem mered vállalni, amit csinálsz. Miért offoltad a névtelen kommentelőket?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az általad belinkelt szinonimák mindegyikének haen is.sználata rendkívül antipatikus számomra. Némelyiké csak itt, a legtöbbé a való életb
      ezt elmondtam már egy videóban. ha érdekel a dolog miértje, nézd meg azt.
      ha nem merném vállalni, amit csinálok, nem pakolnám fel.
      részemről a témát lezártnak tekintem.

      Törlés