2012. június 19., kedd

ADEN folyékony tus teszt

Az ADEN-től kapott kis tusról lesz most szó. Én kék színben választottam, nyilván nem szorul magyarázatra,          
miért.



a termék a megszokott folyékony tus csomagolásban érkezik. 2,5 ml van benne.


amint látjátok, gyöngyházfényű, ez élőben jobban kijön, mint képeken.

a szokásos kis kemény, szivacsos fejjel van ellátva, tehát NEM ECSETES.


elég festéket vesz fel, nem nehéz dolgozni vele.
Az illata érdekes, nem túl kellemes, bár ez annyira szerintem nem szempont, én is csak Miattatok szaglásztam meg.

ilyen felvive, a vastagabb csík a szín láthatósága miatt készült. így utólag: feleslegesen.

engedtem rá egy csomó vizet...

aztán elmaszatoltam...

végül megpróbáltam szappannal lemosni.

a termék 912Ft, és ITT tudod megvásárolni!

Ti használtok ADEN tust? Mi a véleményetek a swatchok alapján? Megvennétek?




1 megjegyzés: