2012. május 9., szerda

Alapozó ecset

Ma jött meg az ebay-ről rendelt alapozóecsetem:)
Ez az első alapozóecsetem, az igazat megvallva.:)


Kaptam hozzá kis kártyát is:)


A szokásos bubis borítékon belül ilyen kis zacsiban volt:
Nagyon kis puha, selymes szőrű ecset. Jól kézreáll, tetszik a kis rózsaszín nyele is:)
Szálak nem álltak ki belőle, remélem a használat során sem fogja hullatni, bár már szétsimogattam, és semmi sem esett ki belőle.


ilyen kis lapos a feje




Először azthittem, ugyanolyan hosszú, mint a smokey  eyes, de mint kiderült,  hosszabb.
Szerintetek milyen a tökéletes alapozóecset? Mit gondoltok erről az ecsetről?


UPDATE: Túlvan egy mosáson -irtó gyorsan szárad:)- és egy próbán: IMÁDOM:D

10 megjegyzés:

  1. Nagyon jónak tűnik, mennyiért rendelted és kitől? Én is rendeltem egy ecsetkészletet, de még nem hazsnáltam, viszont az alapozóecset nagyon nem tetszik belőle...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 1.50 $-ért, innen:
      http://www.ebay.com/itm/120892435903?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649#ht_4127wt_1344

      Törlés
  2. Szerintem tökéletes. Én is ebay-ről vettem az enyémet, bár én szettbe. A tökéletes szerintem egy Flat top kabuki a sigmától, olyat szeretnék, de ameddig az nincs, marad a lapos, mint ez :D egyébként meg tök cuki hogy rózsaszín, nekem csak a fémes része az :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a sigma ecsetei nagyon szépek, de az én amatőrségemhez feleslegesek azok az ecsetek:)

      Törlés
  3. Nekem is hasonló van, max. a feje rövidebb egy picit. Ez az alapozóecsetem az első, így csak annyit tudok mondani, hogy nekem ez vált be leginkább minden téren, eddig többféle szivacsot és az ujjal eldolgozós módszert próbáltam ki, és nagyon meg vagyok elégedve vele. Ez is jónak tűnik :).

    VálaszTörlés
  4. Nekem még nincs alapozó ecsetem, az ujjaimmal ügyeskedem fel az alapozót, de már régóta akarok ecsetet... hmm.. lehet ebayezem egyet én is! :)

    VálaszTörlés
  5. Hú nagyon olcsó volt másfél dollárért.. De a szállítási költség mennyibe került? És hány nap mire hozzád ért? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 19 munkanap alatt ért ide, szállítási költség pedig nem volt:)

      Törlés
  6. Jól néz ki:) majd kiderül, mikor kipróbálod :D

    VálaszTörlés