2012. április 10., kedd

Kallos Körömlakkok

Ma a Kallos körömlakkokról lesz szó, egy posztban mindről:)

A körömlakkok tesztelésében a húgom segített nekem:)
Rengeteg kép és a véleményünk a kattintás után!



Sorban fogok haladni, ahogy a fenti képen vannak a lakkok, balról jobbra!

az első három lakk egy pink, narancs,és a limitált piros. Tökéletesen fednek, ezek a képek(bár picit félre lettek kenve, ezért bocsi:D) egy réteg lakk felkenése után készültek. Ide tartozik még a nemlimitált (fehér kupakos ) piros is, de ő két rétegben fed úgy, mint a limitált piros. A színük amúgy teljesen ugyanolyan.

Itt egy kép a nem limitált pirosról:
Gyors száradást ígér, ez valóban így is van, nagyon gyorsan száradnak.
A barackos lakk már nem fed olyan jól, ez a kép három réteg után készült:
A köröm hegyén a csillámos fehéres lakk látható,de itt van róla egy egészalakos is:P
Egy rétegben.
Három rétegben.

Összegzésül:
-a színes lakkok jól fednek, a két világosabb kevésbé.
-folyós az állaguk, de kezelhető
-az üveg kis duci, nekem tetszik
-a limitáltak fedése picikét gyengébb
-a csillámos az üvegben kékes-zöldes csillámokkal van tele, körmön fényfüggő.
-tartósság: ez a gyengéjük. 2-3 nap után lepattog.
-ebből következve azoknak ajánlom, akik szeretik váltogatni a körmük színét, és a gyors száradási időt kedvelik.
-az áruk NAGYON KEDVEZŐ. 250-300Ft között mozog.
Megvásárolható a Kallos üzleteiben, valamint a neten, pl. ITT!

Nektek mi a véleményetek? Van ilyen lakkotok?

5 megjegyzés:

  1. Nekem nincs ilyen lakkom, de a narancsosnak nagyon klassz színe van! :)

    VálaszTörlés
  2. A pink és a csillámos tetszik a legjobban, most már szeretnék egy kallos lakkot :)

    VálaszTörlés
  3. az első tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
  4. bírom az üvegjüket :$ nekem egy ezüstöm van, szeretem, hogy gyorsan szárad :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem egy szögletes üveges Rami-kék /:)))/ van, de az valami borzalmas :S

    VálaszTörlés